Gunnar van der Meeren Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Holder på med første repaint av FS-Cast sin Boeing B-17G Flying Fortress. En repaint av «Sentimental Journey» var sterkt ønsket. Vel, her er resultatet så langt....... [color:#FFFFFF]|[/color] [color:#FFFFFF]|[/color] [color:#FFFFFF]|[/color] [color:#FFFFFF]|[/color] [color:#FFFFFF]|[/color] [color:#FFFFFF]|[/color] [color:#FFFFFF]|[/color] [color:#FFFFFF]|[/color] [color:#FFFFFF]|[/color] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Gunnar, for Guds skyld! Folk flest skal opp tidlig i morgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Glansbilder de luxe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Takk for fine kommentarer. Skal innrømme at det er vanskelig å komme seg i seng når denne damen er på vingene. Jeg er bare blitt mer og mer glad i FS-Cast sin B-17G. Det eneste som svikter, er lydpakken. Dette har jeg skrevet om til Jesse i Sky Unlimited. Og utgiver akter også å gjøre noe med denne lydpakken. Dessverre, så sitter disse midt oppi orkansesongen borte i statene, og dette hindrer dem i å få gjort så mye med lydfilene (tror at de skal gjøre opptak fra en virkelig B-17) :confused: I mellomtiden gjør lydfilene fra A2A B-17 jobben, og denne modellen blir en nytelse å fly..... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. september 2008 Premium Medlem Del Skrevet 14. september 2008 Hain steike meg både her og der, dette er noe av det fineste jeg har sett på veldig lenge. Et prakteksemplar av B-17, behandlet og malt etter alle kunstens regler. Nydelig arbeid Gunnar, og vannvittig flotte bilder!! Du har ikke prøvd lydfilene fra Stratocruiser`n på denne? Den har så langt den desidert beste lydkvaliteten jeg har hørt av stjernemotorer, så jeg kan tenke meg de passer perfekt til B-17. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Takker Ernst! :grin: har også vert inne på tanken om å benytte lydfilene fra Stratocruiseren. Men A2A B-17 filene er såpass nær den spesielle brummingen til de fire cyclone motorene, at jeg har valgt å beholde denne. Disse forskjellige stempelmotorene har sitt eget markante lydbilde, og jeg synes at Strato'en sitt lydsett er midt i blinken for DC-6 (og DC-7 om man bringer dem over i FS9) :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Å du steike han nede i kjelleren Nydelig arbeid Gunnar. Du kan være stolt av den der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.