Dominik Krol Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Hei! Har fått meg en ny PC med vista selvfølgelig men har et problem. Når jeg skal til og spille vatsim så ser jeg ikke noen fly selvom jeg vet det er fly der, kan noen hjelpe meg? Har jeg innstallert noe feil kansje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 FS versjon? SquawkBox eller FSInn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg har akkurat samme problem og har spurt på forumet men ingen gadd å svare. Jeg har SB3 og FS9 + Vista .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dominik Krol Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 FS2004 og squawkbox Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Haugan Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 når dere er inne i spille og logget på i sb skal dere gå inn på Flights - Multiplayer - og connect,så joiner dere bare der å vipps så kan du se andre. :blush: Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dominik Krol Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Har prøvd det også men da kommer bare ett fly opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Sjekket du ServInfo/vRoute/ect. med tanke på hvor mange fly du skulle kunne se? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dominik Krol Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Ja, skulle vært rundt 20 fly, men så bar ett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 BUMP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Kverneng Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Kan det være firewall? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Har du Norton AntiVirus? I såfall: SLETT DET! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Norton fucker opp alt som har med internett å gjøre. Du kan også prøve å slå av brannmuren i Windows mens du bruker VATSIM, så slå den på igjen når du er ferdig der. Selv bruker jeg ikke brannmur i det hele tatt, og har aldri gjort det. Aldri hatt virus eller noen problemer i forhold til det. Heldig? Kanskje.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Har norton ja. Sletter det ikke, er veldig fornøyd med det! Tror dere det er årsaken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 HØres ut som en brannmur eller ruter problem med porter eller noe. Norton ja....Det som er virus,spør du meg :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Fornøyd? Uff da. Norton er antageligvis noe av det mest elendige på markedet innen antivirus. Den oppdager ingenting farlig, den sender pop-ups du ikke kan skru av konstant, og den sperrer program fra internett uten å informere eller forhøre seg om det. Da annbefaler jeg deg heller å avinstallere norton, og heller laste ned et program som spybot eller adaware, eventuelt AVG. Husk at så godt som alle rutere har per i dag en innebyg brannmur, så det er ikke nødvendig å benytte seg av en brannmur på selve datamaskinen og. Jeg lover deg, det er en stor sjanse for at norton gir deg problemene dine, om du ikke vil slette det er det helt og hodent din sak, men ikke pokker om jeg skal ha noe av det tullet på min data. Trial-versjonen til windows fucka opp alt som heter fs på min data da jeg kjøpte denne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hmm, ok. Noen som har en link til AVGs gratise? Forrige gang endte det opp klikkers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Jan Gunnar Nystrøm Skrevet 19. september 2008 Premium Medlem Del Skrevet 19. september 2008 søk på avg free så finner du det,hvis ikke så ligger det på download.com Jeg har alltid brukt avg og er storfornøyd med programmet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Kan jeg laste det ned i mens jeg har norton så bare sletter jeg norton hvis avg funker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 niks! Du må slette norton først, hvis ikke går det i kluss! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dominik Krol Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Har Norton 360, kan det være problemet? (Har funket bra i XP) Har prøvd og slå av brannmuren, men det hjalp ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Vet ikke hvilke problemer Norton kan forårsake i relasjon med FS og VATSIM når det er brukt i et Vista-system, men Norton ble jo tidligere også "stemplet" som et "problem-barn" i XP. Dermed er jeg meget skeptisk det som nå blir sagt om Norton. Selv kjører jeg XP sammen med FS9 og FSInn. På samme PC kjøres også Norton. Jeg hadde på et tidspunkt problemer med å se annen trafikk på VATSIM, men det var et problem som skyldtes en feil (ikke FS9 kompatibel) FSUIPC.dll versjon... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Kan vel hende det er det som svikter her og? Hva gjorde du da, Gunnar? Oppdaterte versjonen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 "Ned-daterte", så og si. Den versjonen jeg hadde lastet ned var kompatibel med FSX, men ikke FS9. En annen ting å huske på er å gå inn i instillingene til Norton (Firewall) og tillate alle forbindelser for SquawkBox/FSInn. Dette gjøres på grunnlag av .exe filer. Selv pleier jeg å sette brannmuren på "opplæring" etter installasjon av programvare som f.eks. SquawkBox, for da spør nemlig Norton om hvorvidt programmet skal ha tilgang til nettet. Resulatet er at jeg aldri har hatt problemer relatert til Norton sin brannmur... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dominik Krol Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Gjorde som beskrevet og det kom opp vil du tillate FS9.exe og sqawkbox og jeg valgt tillat. Men fortsatt ingen fly og se... Kansje det er kompatibilitetsproblem vista og Sqawkbox/FS9? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Du kan prøve SB-forumet hos Vatsim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Om jeg ikke husker feil, så finnes det i en eller annen meny i Vista "Kjør som Administrator". Har du forsøkt det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dominik Krol Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Jepp men ser fortsatt ingen fly:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Mange som har vista og kan se de da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dominik Krol Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Vis noen har vista, si hvilket antivirus/firewall du bruker, FS versjon og hva gjorde du for at det skulle funke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 nå fikk jeg det faen meg til! mixa på innstillingene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.