Stian Rolandsen Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 ...Noen som tenkte koffert nå? Forbanna griser :grin: Har fløyet en del DC-10 de siste dagene og må si at denne dama er en skikkelig godbit. Skal ikke kaste bort så mye tid så her er noen shots fra 3 turer i USA. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Btw, hva i helvette har skjedd her? Er det blitt begrensing på antall bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Kverneng Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Nydelig!!! Btw' date=' hva i helvette har skjedd her? Er det blitt begrensing på antall bilder? [/quote'] Kan virke sånn ja :< Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Fantrallalatastiske bilder Stian! Du har ikke par av hvordan dama ser ut innvendig også da? :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. september 2008 Premium Medlem Del Skrevet 6. september 2008 Ka farsken, æ så førr meg DEN dama ....... :blush: . Skuffelsen varte ikke så lenge, når jeg fikk bladd opp alle bildene. Det er noe rått og sexy med DC-10!! Jeg er jo såpass gammel at jeg har hatt gleden av å være passasjer over dammen med ei sånn ei, mens SAS fløy på JFK. Sterk og klar som vanlig Stian. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Fine bilder, savner CLS DC-10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Fine bilder' date=' savner CLS DC-10 [/quote'] Nei, ikke nå, de svarte på mail Etter 3-4 uker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Herlig Stian! CLS DC-10 er bare helt topp! Ja,denne bildebegrensningen liker jeg IKKE i det hele tatt :mad: Det går jo rett og slett ikke ann å lage en skikkelig reportasje med KUN 7-8 bilder av gangen. Dag har du noen forklaring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Å fy faen! Dette må være noe av de absolutt beste bildene jeg har sett her inne! Veldig bra redigering, fikk skikkelig nostalgisk følelse nå! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Skremande tankegang på kofferten din! Ettersom dama har to av hulla under armene og ett oppå ryggen ved rumpa. Men flotte bilder var det ihvertfall :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Vanvittig flotte bilder! Likte spesielt godt Hawaiian og siste bildet i første posten, av Continental. Har også vært så heldig å fly med denne damen, fra Oslo til Gran Canaria, med Premiair i sin tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 nydelig, flott eller perfekt er kansje bedre ? samme hvor hullene er vell ? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.