Einar Kristiansen Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Yep! Da er det på tide med noen bilder fra meg. Chartersesongen er på hell,vi skal være med Coast Air b-767-300ER Bodø-Antalya fløyet på Vatsim. Bildene er kun resizet og er i 4 deler. Pax og fuel loades.Det går med 29912kg jet3 på de vel 2000nm nedover til Tyrkia.Total Gross Weight 156.057. Rwy 25 in use Wind 280/08 clrd take off.Vi skal følge en STT4B ut fra Bodø Rolling rwy 25 Airborn LNAV-VNAV aktivert,velger CLB1 for en rolig og fin climb opp mot FL340 Vi er under ESOS_CTR og forlater snart Sweeden Da er det over til Warzawa Controll på 134.92..Gøy med mye ATC online. "COAST 103" Radarcontact clrd direct LENOV maintain FL340. LENOV blir forfremmet i FMC'en Siter
Einar Kristiansen Skrevet 6. september 2008 Forfatter Skrevet 6. september 2008 Hmmm..Det var rart,har dobbeltsjekket og alt skal være ok. Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Der var coast air,som jeg hørte på Sweden frekvensen ja! Fine bilder,av de jeg kunne se. Fin 767 coast air paint Siter
Einar Kristiansen Skrevet 6. september 2008 Forfatter Skrevet 6. september 2008 Takker,joda hørte en kjent stemme der også Mystisk at ikke alle bildene kommer opp :confused: Har rikelig med plass på serveren min og ALLE bildene ligger der, men de vises ikke her. Noen forslag? Siter
Petter Kverneng Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Jeg hadde også problemer når jeg postet bildene av Jekta Paulinei snackbaren. Virker nesten som om det er et max antall bilder pr. post. Jeg måtte dele opp posten min i 3 delere Siter
Einar Kristiansen Skrevet 6. september 2008 Forfatter Skrevet 6. september 2008 Del 2: Da har vi forlatt Warzawa FIR og own nav for en stund.Tiden brukes på å planlegge arrival og landing. Vi har ca 2 timer igjen og metar for LTAI leses med jevne mellomrom,siste rapport sier: 36001KT CAVOK 26/21 Q1009 NOSTIG.Siden det er så og si vindstille satser vi på en BRONZ1D direkte inn mot ILS rwy 18C. De transilvanske alper i Romania. Tror jeg Traffic dukker opp i EHSI.Motgående på FL330. Metar for LTAI har ikke forandret seg noe særlig. 2knt fra Nord. Vi velger som planlagt rwy 18C og BRONZ1D. 2 knop medvindslandig går helt greit. Limiten er 5 knt. Antalya i det fjerne.En det fjell rundt,blir en bratt decent mot slutten inn mot loc rwy 18C My controll siste biten inn mot landing. Siter
Einar Kristiansen Skrevet 6. september 2008 Forfatter Skrevet 6. september 2008 Del 3: Taxi to park. God helg! Siter
Einar Kristiansen Skrevet 6. september 2008 Forfatter Skrevet 6. september 2008 Del 4: Shuut down. Siter
Magnus F. Meese Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Fantastisk bildeserie, Einar! Jeg har også lagt merke til dette med begrenset antall bilder, jeg måtte f. eks. legge ut bilder av SAR superpumaen i 3 poster nå nylig, litt irriterende egentlig. Siter
Helge Sakkestad Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Nå ja! Fine bilder og paint! Siter
Einar Kristiansen Skrevet 6. september 2008 Forfatter Skrevet 6. september 2008 Enig Magnus.Screenshots forumet er jo blitt helt ødelagt. Siter
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 6. september 2008 Premium Medlem Skrevet 6. september 2008 Herlig bilde serie Einar! Det kribler i fingra nå så jeg må nok lufte 767'en i løpet av uka :cool: Siter
Arvid Lillerud Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Dæven, man kjøre boarding med motoran i gang :-). Søkki ta, det må værra gode tider i Coast Air... Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. september 2008 Premium Medlem Skrevet 6. september 2008 Håhååå, nok en grundig dokumentasjon på langtur!! Får tilgi deg at du fremdeles haler rundt med FS9, sålenge du leverer reportasjer i denne kvaliteten :cool: . Artig å få et gløtt på innsiden av denne flighten, jeg tok samme turen i sommer......som passasjer. Men da fløy vi 737-800. Siter
Einar Kristiansen Skrevet 6. september 2008 Forfatter Skrevet 6. september 2008 Takker..Takker! Så du har vært i Tyrkia på ferie Ernst? regner med du har noe bilder på lur Var der selv i 1996,fløy MD-82 med Sunways Air. Dæven' date=' man kjøre boarding med motoran i gang :-). Søkki ta, det må værra gode tider i Coast Air... [/quote'] Hehe! Våkne øyner Må innrømme at det ble en liten glipp der.Fant plutselig på å lage en bildeserie da motorene var i gang Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.