Gunnar van der Meeren Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Holder på med en paint av LN-HAI for Carenados Cessna 206. Hadde en fotorunde i FTX sitt AU Blue/Gold. er det forresten noen som kjenner historien til LN-HAI? Så vidt jeg vet, så har flyet havarert :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Vold Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Flott fly og paint! Mye å lese om LN-HAI her: http://forum.airpics.com/search.php?md5rec=ab365a0d392d78a744d44d5746ad6d1f&perpage=20&sortby=dateline&sort=DESC&q=LN-HAI&qauthor=&forums%5B%5D=20&matchmessage=1&action=display Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Herlig! Mulig andre har bedre oppløsning enn meg, men med 1680 x 1080 ble det heller tungvindt å se bildene på denne kreative måten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. september 2008 Premium Medlem Del Skrevet 2. september 2008 Hai hai, enda en schtilig paint! Bildene er også megabra. Presentasjonen noe overraskende, betyr det at vi kan poste bilder i meterformat?? :grin: . Sikkert noe Dag eksperimenterer med i forb. med det nye forum-designet..... Uansett, nydelig kvalitet og stemning i bildene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 :grin: :grin: :grin: ......hmmmm - noe har skjedd med screenshotforumet. Ble litt overrasket da jeg fikk noen nye menyer. Og bildene kommer nå som metervare Dessuten (og det er vel kanskje ikke så gale) så er det nå bare plass til 10 bilder i serien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johannes Winther Farstad Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 LN-HAI har ihvertfall ligget i Svolvær havn i endel sommere under Lofotfly AS. Da i helhvit paintscheme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Takker for opplysningen Johannes! da kan vi anta at den fremdeles er flyvedyktig. Paintskjemaet som jeg har benyttet er trolig ganske gammelt. Men, sjakkmønsteret tiltalte meg - dette er noe uvanlig på en 206 :cool: Har små korrigeringer å gjøre fortsatt - bl.a er Fonnafly logoen litt for liten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johannes Winther Farstad Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Viktig å påpeke at flyet ikke har vært på plass i Svolvær på sikkert 8-10 år. De hadde to 206'er. HAI og DBF om jeg ikke husker feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Virkelig vakkert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Likte det siste bildet veldig godt. Mangler bare solnedgang i bakgrunnen, så hadde stemningen vært helt perfekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.