Gå til innhold

Stor flyaktivitet over Bodø-området.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Også virtuelt er det stor aktivitet på Bodø flystasjon, og for tiden har vi besøk av både Canadiske Hercules og en engelsk treningsskvadron, som trener på prosedyrer i arktiske luftrom.

 

her2-1.jpg

Ikke så lenge etter frokost er det full rulle fra bane 07, med både militære og sivile flybevegelser.

bo1-1.jpg

bo2-1.jpg

bo3-1.jpg

bo4-1.jpg

The English flyr Hawk T1 og bruker mye tid på å trene tett formasjonsflyvning med norske F-16.

bo5-1.jpg

bo6-1.jpg

bo7-1.jpg

Men det er selvsagt også populært med friflyvning på egenhånd i det nordnorske landskapet.

bo8-2.jpg

bo9-1.jpg

bo10-1.jpg

bo11-1.jpg

bo12-1.jpg

bo14.jpg

Dette er normal AI-aktivitet fra Bodø AB. Selv satt jeg i baksetet på Skysim Hawk T1. Have a nice day.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emil-André Gundersen

det må jeg si, gang på gang leverer du en bildeserie som er full av Action,glede,og god stemmning. flotte bilder. :)

 

ser ut som en flott moddel dette her, synd den ikke er til fs9.

men viss noen hvet om en til fs9 bare si i fra. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du sier? Vil du ha kaffebesøk? :) Kan godt komme! :)

 

 

:) Nå tenkte jeg en bildereportasje fra en simulert version av svenskene som ilag med norsk forsvar trener mot bakkemål i Salten :)

 

Men for a svare på det du kanskje svarte .. så har jeg ikke sett noe tid og dato på noe som er på tur :) Av de to som passerte så vil jeg si at mitt oppmøte var heller av dårlig kaliber, ikke alltid det klaffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...