Stian Rolandsen Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Tok av fra EHAM i går kveld med håp om å nå frem til Singapore en eller annen gang i løpet av formiddagen i dag. Fikk tre flotte bilder av den aldeles vakre fuglen til posky. God helg til alle sammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Dette var snadder for mine øyne, Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K J Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Meget vakker fugl, og et ultra-realistisk paint scheme! Beautiful! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Hadde nettopp noen venner besøk og viste dem dette bildet. De nektet å tro meg da jeg sa det var FS screenshot, de mente det var ekte. Dette forstår jeg godt. Veldig bra og vel som det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. august 2008 Premium Medlem Del Skrevet 16. august 2008 Stort mer realistisk enn dette kan det neppe bli med screenshots. Det må bli terningkast sex. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Pokker ta dæ Stian. Men når jeg tenker meg om var nok dette ingen stor overreaskelse, får du skal vell mekke PC idag å få inn nytt HK, cpu å minne før hele stasen må legges inn pånytt :grin: Pokker så fine bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Glimrende Stian! Sorry for å mase, men blir skikkelig misunnelig ift. å prøve å få til noe i nærheten av dette på maskinen min (er milevis unna). Hva har du av add-ons når det gjelder landskapet og hvilke innstillingene har du i nHancer her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.