Kjetil B. Løvold Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Bare en liten og veldig kjapt redigert video fra min aller første flight i to motors.. Og, nei: som dere kanskje ser er jeg ikke noe proff på redigeringsbiten.. Men men.. H774TnUjHYY Pilot: Kjetil Løvold Instruktør: Morten Olsen Kameramann og passasjer: Mads Mikalsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Børge Litangen Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Veldig interessant med intercom og radio på videoen . Ser gjerne mer slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 N292ND ja. Fin maskin det. Men den slår ikkje painten på N2214N som eg flyg Kjetil hehe... :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Floor Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Veldig bra. Kos deg så mye med ME, det er utrolig artig. Masse nye prosedyrer og utfordringer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil B. Løvold Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Gleder meg virkelig til å fortsette ME ratingen!! Føltes litt mere ut som "fly".. hehe.. Torstein: N2214N hadde da flott maling den.. Jamnt og fint utført, og med nymotens farger.. hehe.. Skal se om det ikke kan bli noen flere videoer etterhvert med lyd fra intercom og ATC.. Trenger bare noen som er sprø nok til å sitte i baksetet og filme.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 "Full Pupp" er det på climbout checklisten? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 hehe ja "Nole 14N" har ein fin jamn lakk. Besjebrun og fin. Hørte du at me nesten missta nasehjulet under landing forrige gang me fauk heim ifrå HYW? heheh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Herlig Film Kjetil! Kom gjerne med flere. "Full Pupp" er det på climbout checklisten? :grin: Javisst. " Set Tit-thrust" - Chkd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil B. Løvold Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Heheh.. Ja, det står med stoore bokstaver.. : Throttle: FULL PUPP!! Nei, gjorde en Power On Stall da frasiologien Full Pupp ble benyttet.. Ellers takker for kommentarer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Utrolig bra video! Veldig bra med intercom. Men et lite spørsmål: Hvordan får du koblet camera til intercom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Man kan kjøpe en enkel liten adapter som man kobler til intercomen og så får man en vanlig 3.5mm output til kameraet. Kjøpte denne selv: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Gled deg til du har meir kontroll på fartyget. Utruleg kor mykje artigare det er å fly maskin med to vifter i staden for ei. Og det beste av alt...du har ein ekstra motor til å ta deg til ulukkesstaden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil B. Løvold Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Den duppeditten som Rolf Arne linket til såg veldig kjent ut ja.. Åå, gleder meg fælt til ting sitter litt bedre ja!! Men nå går både 96V og 2ND ut på maintenence i morra, så da tar det vel ei uke eller to før de er tilbake.. Hehe.. Godt vi ikke har Critical Engine på fartyga.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Man kan kjøpe en enkel liten adapter som man kobler til intercomen og så får man en vanlig 3.5mm output til kameraet. Kjøpte denne selv: Se der ja, dette var saker. Skal ta turen til Bestbuy eller radioshack allerede i morgen. Takker så mye for svar Så blir det nok en "intercom" video fra meg også etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Børge Litangen Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Har du handlet den over disk eller på nettet, Rolf Arne? Hvis sistnevnte tar jeg gjerne imot en lenke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Kjøpte den fra SkyGeek: http://www.skygeek.com/pa-80s.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.