Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare en liten og veldig kjapt redigert video fra min aller første flight i to motors.. :) Og, nei: som dere kanskje ser er jeg ikke noe proff på redigeringsbiten.. :) Men men..

H774TnUjHYY

Pilot: Kjetil Løvold

Instruktør: Morten Olsen

Kameramann og passasjer: Mads Mikalsen

Gjest Børge Litangen
Skrevet

Veldig interessant med intercom og radio på videoen :) . Ser gjerne mer slikt.

Skrevet

Gleder meg virkelig til å fortsette ME ratingen!! Føltes litt mere ut som "fly".. hehe..

Torstein: N2214N hadde da flott maling den.. :P Jamnt og fint utført, og med nymotens farger.. :) hehe..

Skal se om det ikke kan bli noen flere videoer etterhvert med lyd fra intercom og ATC.. Trenger bare noen som er sprø nok til å sitte i baksetet og filme.. :D

Skrevet

hehe ja "Nole 14N" har ein fin jamn lakk. :) Besjebrun og fin. Hørte du at me nesten missta nasehjulet under landing forrige gang me fauk heim ifrå HYW? heheh

Skrevet

Gled deg til du har meir kontroll på fartyget. Utruleg kor mykje artigare det er å fly maskin med to vifter i staden for ei. Og det beste av alt...du har ein ekstra motor til å ta deg til ulukkesstaden :)

Skrevet

Den duppeditten som Rolf Arne linket til såg veldig kjent ut ja.. ;)

Åå, gleder meg fælt til ting sitter litt bedre ja!! Men nå går både 96V og 2ND ut på maintenence i morra, så da tar det vel ei uke eller to før de er tilbake.. :/ Hehe.. Godt vi ikke har Critical Engine på fartyga.. :)

Skrevet
Man kan kjøpe en enkel liten adapter som man kobler til intercomen og så får man en vanlig 3.5mm output til kameraet.

Kjøpte denne selv:

13ac4a9ce4b7329102894e0c69de35ba.jpg

Se der ja, dette var saker. Skal ta turen til Bestbuy eller radioshack allerede i morgen. Takker så mye for svar :) Så blir det nok en "intercom" video fra meg også etterhvert :D

Gjest Børge Litangen
Skrevet

Har du handlet den over disk eller på nettet, Rolf Arne? Hvis sistnevnte tar jeg gjerne imot en lenke.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...