Andreas Lygre Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Dette er første filmen jeg lager, og er nok ikke av de beste som finnes; men ønsker kommentarer og KONSTRUKTIV kritikk velkommen. yieHZqgAJmc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Flott gjenomført film. Savner kansje noen klipp fra cockpit,dette får du sikkert med deg på neste film. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Litt kritikk: Når du tar av prøv og ikke få så mye nose up, la heller thrusten generere lift. Gear må fort inn når du tar av med afterburner. Sist prøv og roe ned bruken av afterburner, så mye som du hadde på er alt for mye, husk at afterburner brukes til og få raske tackeoff, rask økning av fart osv. Er greit en liten stund men bruker MASSE drivstoff Som Einar Nemnte hadde hvert morsomt med litt mer cockpit da det ikke egentlig etter min mening er så veldig realistisk og fly utenfor flyet da det gir et feil bilde. Men fin film ceep`m comming Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Nice film og nice landing! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Veldig høy takeoff hastghet,F-16 roterer på ca 145 kts og er i lufta på 150-155 kts. Gear up før 300 KIAS, litt høy G-trekk for den konfigurasjonen (5.5 er max med fulle vingtanker). og hadde du gjort den landingen der med "mitt" fly så hadde du fått skru luftbrems og motor selv.. samt at du hadde måttet forklare hvorfor speedbrakes og nozzle var oppskrapet. med andre ord. alt for høy AOA på landing. mener å huske at 13 grader er max. Bortsett fra det, pent laget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Nigardsoy Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hei er dette flight sim x? I så fall kunne du sende en link til modellen du bruker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Modellen er Lago sin. Ta heller en titt på Kirk Olsson sin, den ser mye bedre ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Lygre Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Det er FS 9. Og som skreve over, det er Lago sin. EDIT: Hvor finner jeg Kirk Olson sin? EDIT 2: Fant den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.