Gå til innhold

totalt LEI av flysimulator


Frode Stølen

Anbefalte innlegg

Heizann alle sammen...

Det er vel en stund siden jeg har vært her nå... [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image]

Det er helt enkelt fordi jeg er lei av flysimulatorer!

Hjeeelp! Hva skal jeg gjøre med d?? det ble så mange timer med fs2000 at jeg orket ikke fly mer....jeg her veldig lyst på fs2002, når 2000 var på topp så gledet jeg meg til 2002 kom men nå er d daffet av... jeg vet ikke om det blir så lurt når jeg fikk det derre fsim-viruset etter et år... drømmen om å bli flyger er der fortsatt ihvertfall... hadde et par flyprosjekter men siden jeg slutta ble de slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer med alle av og til det.

Skjedde med meg etter 5 år som flightsimmer, ble litt lei. Så begynte jeg å fly akro, da blir du hekta igjen da [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sann.

Synd at du har mistet interessen for fly simulatorer...

Vet hvordan det er, jeg slutta med flysimulatorer en stund, helt til jeg fant Flight Unlimited 3.

Personlig synes jeg dette spillet gir en bedre følelse av å fly enn fs2000 gjør, (blir vel meid ned etter dette innlegget.)

FU3 gir mindre tilbud av flyplasser og nye fly enn det FS2000 kan skilte med, men til gjengjeld får du en utrolig følelse når du flyr, det er helt ekstremt.

Prøv FU3, det burde gi deg tilbake interessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du har sittet for lenge på datamaskinen når....

Du blir spurt om buss rutetidene, og du lurer på om det er 16 eller 32 bits.

Når du teller gjenstander, teller du "0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,A,B,C,D...".

Du drømmer i 265 farge

Du prøver å sove, og tenker sov (8 * 3600); /* sov i 8 timer /

Du leser en bok og leter etter scroll baren for og komme til neste side.

Etter at du har styrt med Routere og lignende hele dagen, og prøver å ringe et IP-nummer når du kommer hjem.

Du dobbeltklikker etasje knappen du skal til i heisen.

Ikke bare sjekker du email oftere enn din vanlige postkasse, men du husker nettverk adressen raskere en postnummeret.

Du ser etter et ikon og dobbeltklikke for og åpne vinduet på soverommet.

Du ser etter et søppelkurv ikonet når du skal tømme søpla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Carl Normann:

Heisann Øyvind!

Har du fått PS1.3 til å virke i Windows XP? Simulatoren er jo helt utrolig bra! Skulle bare ønske jeg fikk brukt den... [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image]

Carl N

Jeg beholdt win98 og la XP inn på en ny harddisk slik at jeg har dualboot. PS1.3 kommer vel aldri til å fungere prikkfritt i XP siden det er et DOS-program.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Karl R Pettersen:

Hender jeg blir lei i perioder, men en tur i småfly i det virkelige liv er rene medisinen [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Ingenting er verre enn Flight Simulator etter å ha vært og flyvet på ordentlig. For det er da du ser forskjellen på virkeligheten og simulatoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Først blir jeg lei flysimming en periode.

2) Ut i småfly i virkeligheten.

3) Betaler for turen - noe som svir...

4) Blir helt hekta på alt som har med flyging å gjøre.

5) Starte opp simmen.

6) Bli litt skuffet kanskje, over realismen, men tenker på fs2000 (og ler)...

7) Tenker på punkt 3 og finner ut at simmen var bra, tross alt.

[image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...