Gå til innhold

Årets langtur unnagjort


Lars Aron

Anbefalte innlegg

O hoi godt folk :-) Da var årets langtur unnagjort :-) Notodden-Kvernberget-Røssvoll-Bodø-Evenes-Narvik-Svolvær-Narvik-Evenes-Brønnøysund-Rørvik-Værnes-Eggemoen-Notodden. Mye sightseeing og mange supre opplevelser i godværet :-) Klokka totalt 22 timer airborne på turen, som foregikk i vår gamle C-150 :-) Men nå er jeg drittlei flyging for ei stund..... Bilder fra turen kommer senere...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker jeg gjorde Oslo-Førde-Bergen-Sogndal-Sandane-Bergen-Stavanger-Torp-Trondheim-Namsos-Rørvik-Trondheim-Mosjøen-Mo i Rana-Bodø-Sandnessjøen-Brønnøysund-Sandnessjøen-Bodø-Svolvær-Leknes-Bodø-Stokmarknes-Narvik-Andøya-Tromsø-Oslo med Widerøes "Norge Rundt"-billett på en drøy uke en sommer for lenge siden.. Var smålei sikkerhetsbriefen til Widerøe da, for å si det slik :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

C150 er morosam å fly....men fin? NEI...komfortabel? ABSOLUTT IKKJE. Lengste eg kan sitje i ein slik maskin er 1 times tid. Så tar krampa meg hehe. Nei takka seg til litt større maskinar. Men høyres ut som ein artig tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det lagt ut bilder på "bilder". Joda, man blir fort stiv og støl av å fly c-150 på langtur. Lengste leggen vi fløy var 3:45. Da smaker det med noe godt i halsen ja ;-)Aner ikke hvor mange nm det ble, mange legger å fly, og mange ekstra svippturer hit og dit ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...