Sten Arne Bryde Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Det er ett flyshow til i år som ikke er så langt fra Norge Gøteborg Aeroshow går av stablen 30-31 August i Gøteborg. Jeg skal nedover, er det noen flere som skal ? S A Gøteborg Aeroshow Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Oi! Dette visste jeg ikke om... Kanskje jeg skal foreslå det for pappa Men tror dere 300mm holder til bilder på flyshow? Har hørt at man trenger en del med zoom for å få fine bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Oj.Dette hadde vært kult og fått med seg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Oi! Dette visste jeg ikke om... Kanskje jeg skal foreslå det for pappa Men tror dere 300mm holder til bilder på flyshow? Har hørt at man trenger en del med zoom for å få fine bilder. Ikke noe problem med 300mm, jeg bruker en 100-400 MM. Det som er med objektivet ditt er at den fokuserer j'vlig trægt så det vil du oppleve problemer med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Er det noen som har plass til en til i bilen så rop ut. Betaler selvsagt min del av bensinen. Ta kontakt på 48149933 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Kan nok ikke på dette, men det så jævlig tøft ut da! Tilrettelagt for spottere og ser det ut som Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Spotters are warmly welcome to the Göteborg Aero Show! Those applying in advance will be given access to a special photographic enclosure during the displays.Spennende ordning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg bruker stort sett 300mm fastobjektiv på grunn av skarphet. Dette kan bli for lite og for mye på airshows. Anbefaler et zoomobjektiv med mindre du ønsker å bære rundt på en sekk i to dager til ende for å ha med seg objektiver til ulikt bruk. 100-400 er i grunn flyshowobjektivet av flyshowobjektiver om du ser på originalobjektiver. 100-400 gir skarpe bilder. Absolutt kan det gi uskarpe bilder når du tar bilder opp mot 400mm, men slik vil det alltids være med zoomobjektiver. Det er veldig behagelig med stort zoom-område, men da går man også på kompromiss med kvalitet i en eller annen grad. Likevel synes jeg ikke at 100-400 er så uskarp at det er en showstopper - ei heller en airshowstopper (den var dårlig ja jeg vet). Dessuten er det et objektiv i L-serien Dessverre kan jeg ikke dra på Gøtebord Aeroshow selv, jeg er opptatt med visse andre greier. Jeg håper folket her tar en masse av bilder og legger ut på bildeforumet slik at vi som ikke kunne komme til showet får sett hva vi gikk glipp av... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jepp, dette må man ha med seg. Var og så Vulcan fløy på fredag i UK, helt rått...Skal vi prøve og samles der nede ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.