Gå til innhold

Coast Air approaching Rhodos


Anbefalte innlegg

Hei.

 

En stund siden sist jeg har spyttet inn med noen bilder her på forumet.

Turen gikk fra Gardermoen til Rhodos med solhungrie og feriesyke nordmenn.. :cool:

Syv Sex Syv'en ble loadet med 25,7 tonn fuel, mye pikk pakk og mange glade fjes :)

Totalt ble det 153 tonn med ting og tang som skulle flyttes 1600nm luftveien nedover til de greske øyer..

 

0.jpg

Etter vel 3,5 timer airborn, og luftig stemning ombord ankommer vi Hellas med de 1000 øyene rundt omkring.Turen har forløpt seg bra til nå,en del ATC online Aten controll logget av rett før jeg entret hans FIR.Surt,jeg som hadde forberedt meg så godt med kart og alt til approach..vel,vel..

1.jpg

Rhodos melder om kuling fra 240 grader,vi entrer BANRO2D inn mot rwy 25,det skal vise seg at det blir en ganske så hoppende og turbolent innflyging.

2.jpg

Rhodos airport,litt trafikk som vi ser.

3.jpg

4.jpg

Gear down og Rhodos by under oss,en helt jævlig turbolens nå lar de tre autopilotene styre oss inn mot ILS rwy 25.

5.jpg

6.jpg

7.jpg

Da er det min komando,godt å kjenne stikka og bevegelsene på denne herlige flymaskinen (ikke misforstå da) :grin:

8.jpg

Traffic at hold.

9.jpg

Herlig..Herlig følelse!

10.jpg

Da lukter det svidd gummi fra meg atter en gang.Er vel på tide å skifte dekk etter alle de hundre og ørten landinger jeg har gjort med denne herlige dama.

11.jpg

12.jpg

Da ønsker Capt.Kristiansen alle sammen her på forumet en riktig God Sommerferie!

13.jpg

Shutt down med APU igang til neste creaw som skal fly retur.

Nå blir det sol strand og pils på meg!

 

Have a nice summer!

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...