Gå til innhold

FSX på Mac (via Boot Camp)


Anbefalte innlegg

Har endelig fått testet FSX på min Macbook Pro! Hadde ingen forhåpninger om at FSX ville la seg kjøre, men ettersom jeg ikke kunne finne den ene FS9-CDen, så ga jeg FSX et forsøk. Du verden..... det gikk over all forventning, og med helt greie settings kan jeg holde FPSen på rundt 25. Det ser også ut til å fungere greit selv om jeg kjører litt småtunge addons.

 

Installerte Bodø Scenery som jeg fant i filarkivet, og hoppet inn i en Beaver som egentlig hører hjemme i Alaska.

 

 

 

 

Aerosofts Beaver litt nord for Bodø. Herlig maskin!

bodo_01.jpg

 

 

 

 

 

 

bodo_02.jpg

 

 

 

 

 

 

bodo_03.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Olaf!

Må forresten legge til at jeg har fullstendig glemt å legge inn SP1 og SP2 :) Laster ned nå. Da blir det vel ENDA bedre forhåpentligvis.

 

Specs er slik:

 

2.4GHz Intel Core 2 Duo

2GB 667 DDR2 SDRAM - 2x1GB

200GB 7200RPM HDD

SuperDrive 8X

MacBook Pro 17-in Hi-Res GL WS

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det folkens! Ble overrasket selv også :)

 

Har prøvd med Level-Ds 767, og det så bra ut da også.

Fikk litt trøbbel nå fordi jeg installerte SP1 ETTER å ha installert scenery, så jeg må nok gjøre en del på nytt. Men kan gi en slags status etter å ha testet med mer addons.

 

Hei så lenge! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi....og dermed var moroa borte!

 

Installerte SP1 og SP2... ENDA bedre resultat og FPS. Klinte til og installerte FS Global X og Xclass fra Cloud9, og FPS falt med 22-23 i snitt (!!!!!). Der jeg uproblematisk cruiset avgårde på 30 FPS i går, har jeg nå 5 og 6. Skal avinstallere de to igjen og se hva som skjer. Uansett blir det kanskje liggende igjen filer å ødelegge??

 

Jaja.... kjedelige greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...