Andrew Thomsen Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Da kan update3 lastes ned fra filbiblioteket: http://www.flightsim.no/cgi-bin/file/update1.cgi?ID=3971 Denne updaten legger til et meget realistisk Tromsø (ENTC), og ny flatten til Skien Geitryggen (ENSN). Flatten til Skien gjør i kombinasjon med Norway Quality Mesh at flyplassen plutselig er ganske realistisk, ble selv overrasket over resultatet. Ellers er det lagt til doble PAPI lys på Kjevik og Haugesund, og mange småfeil er fikset for alle flyplassene. Antall flyplasser med denne oppdateringen har kommet opp i 9 stk: ENGM, ENSN, ENCN, ENLI, ENZV, ENHD, ENSO, ENVA og ENTC. UTX-E forårsaker en stygg landclass feil på Kjevik...dette blir nok fikset til høsten. De som likevel vil ha en rask fiks kan sende meg en PM. Anbefalt Mesh Resolution: 19m. Anbefalt Scenery Density: Dense. Siter
Gunnar van der Meeren Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Kjempeflott Andrew! :grin: Takker for godt arbeide. Jeg fikk såvidt sett på dette etter installasjonen i går kveld. Det ser meget bra ut...... :cool: Skal se om jeg kan få tatt noen shots og postet disse Siter
Andrew Thomsen Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Skrevet 9. juli 2008 Fint om du tar noen shots...har for tiden ikke hjemmeside da jeg avventer ny leverandør...endelig fiber... :grin: Sender deg en finjustert versjon av Norske Broer. Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Flott Andrew! Er stadig imponert over alt arbeide du gjør. Setter veldig pris på det! Siter
Andrew Thomsen Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Skrevet 9. juli 2008 Takkåtakk :smile: Med denne pakken +Cloud9 Bergen og Bodø sceneryet begynner det å ligne noe. Siter
Kristian Bergesen Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Hei! Supert at noen modder litt på flyplassene her til lands, men har et problem med Tromsø: Bilde (Beklager at det bare en en link, klarte av en eller annen grunn ikke å poste selve bildet i forumet...) Er det meningen at det skal se sånn ut? Siter
Andrew Thomsen Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Skrevet 9. juli 2008 Nei, slik skal det ikke se ut. Bruker du Norway Scenic eller Default kystlinjer? Tromsø blir rett kun med UTE-X kystlinjer. Resten av flyplassene går stort sett bra sammen med Default eller Norway Scenic kystlinjer. Oppskrift Norway Scenic/UTE-X: http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=228354#Post228354 Siter
Kristian Bergesen Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Bruker UTE-X og har også en mappe liggende som heter Scenic_LC med følgende filer: Norw_BaseLC_fsx.bgl XNorw_CityLC_fsx.bgl YNordicMountain_Lofoten_N68_LC_lc.bgl YNordicMountain_N60N63_LC_lc.bgl YNordicMountain_N63N66_LC_lc.bgl YNordicMountain_N66N68_LC_lc.bgl YNordicMountain_N68N69_LC_lc.bgl Ser denne mappa er noe anderledes enn den du hadde. Kan det være der feilen ligger? Siter
Andrew Thomsen Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Skrevet 9. juli 2008 Ja, det er nok mulig. I FSX Scenery Library skal du kun ha Norway Scenic LC avkrysset, ingen andre ting som begynner med Norway_Scenic. I windows explorer skal du ha Norway_Scenic_LC og underkatalog /scenery) med innhold som nettopp beskrevet. Siter
Kristian Bergesen Skrevet 9. juli 2008 Skrevet 9. juli 2008 Har nå fått alt til å funke som det skal, og jeg må få takke deg for å ha tatt tak i Tromsø... Min "base", endelig ser den bra ut! Keep up the good work!!! Siter
Andrew Thomsen Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Skrevet 11. juli 2008 Well done! Var nok XNorw_CityLC_fsx som laget trøbbel for deg. Kommer til å inkludere tips om rekkefølge og sammensetning i readme i fremtiden. Siter
Andrew Thomsen Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Skrevet 11. juli 2008 Det samme til deg, Terje! Flyr endel mellom Bodø og Tromsø...og griller meg selv med den berømte SJA approachen fra nord. Bodø fra øst er også en interessant approach. Må vel snart få meg en F-104 og en F-16 også :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.