Gå til innhold

SK7355 (SAS). Hvilken flytype?


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg og noen kompiser har bestillt oss sydentur den 23. juli.

Fra Vigra til Gardermoen flyr vi 737-800, fra Gardermoen til Vigra flyr vi med 737-600 - Begge SAS selvsagt.

 

Jeg ble veldig nyskjerrig på hvilken maskin vi skulle fly med fra Gardermoen til Zakynthos i hellas.

Her er informasjonen jeg har fått på mail

 

Avgang: Søn 27 Jul 08 - SK7355 (SAS)Avgangtid: 04:10 Fra: Oslo Ankomsttid: 08:45 Til: Zakynthos Avgang: Søn 10 Aug 08 - SK7356 (SAS)Avgangtid: 09:35 Fra: Zakynthos Ankomsttid: 12:20 Til: Oslo

 

Noen som klarer å finne ut hvilken flytype det er vi skal fly med ned og opp?

Jeg prøvde meg på SAS.no som tidligere, men jeg fikk kun opp Athen og Kreta under "Hellas". Ikke fant jeg hvor jeg kunne søke heller.

 

Hadde vært morsomt å vite hvilken flytype vi skal fly med nedover :D

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så liten maskin? :( Var egentlig litt nedtur. Flyr jo ikke annet en 737 jeg jo.

Ahh! Kunne de ikke klasket til med en Airbus A321 i det minste da. Hehe, men men.

 

Jeg skal nok klare å kose meg i en 737, som så mange andre ganger.

Er bare litt smålei av 737 etter en del spotteturer på Vigra. Bedre blir det ikke av å se på spottebilder fra ENGM her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det som bruker å gå, men er jo i fellesferien så ser ikke bort i fra at det kan bli en Boeing 737-800 eller Boeing 737-400.

 

SAS Bruker jo B737-400 mellom ENHD og LGSA, Haugesund til Chania

 

Meeen det positive med at det er en B737-700 er at de siste gangene så har det vært LN-RRA/RRB som har flydd!

 

Så ikke se bort i fra at det kan bli en WL maskin på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så liten maskin? :( Var egentlig litt nedtur. Flyr jo ikke annet en 737 jeg jo.

Ahh! Kunne de ikke klasket til med en Airbus A321 i det minste da. Hehe' date=' men men.

 

Jeg skal nok klare å kose meg i en 737, som så mange andre ganger.

Er bare litt smålei av 737 etter en del spotteturer på Vigra. Bedre blir det ikke av å se på spottebilder fra ENGM her. [/quote']

 

Så lenge det er SAS Norge som opererer ruten kan du se langt etter annet enn 737, da SAS Norge kun har 737 og Fokker50.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i ZAK. sist sommer, stod og titta litt da på flyene ettersom NOVAIR hadde en feil på sin maskin fra OSL og måtte vente på en del fra tyskland som skulle fikses og greier så da kan man jo bare tenke seg hvor mange timer den forsinkelsen var på..orker ikke tenke på den dagen engang :P...

 

Anyways, Pluttselig kom det en Braathens painta maskin inn for landing, det så ut som en klumpete 735 men skal ikke si det helt sikkert.... så ikke forvent og komme ombord i en Sexy Airbus nei :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...