Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. juni 2008 Premium Medlem Del Skrevet 24. juni 2008 Først meg selv, og så meg selv....Hughes H1-B er en herlig utfordring i lufta, og med den supernøyaktige flightmodellen er den som skapt til formasjonsflyvning. Og hvem er bedre å trene sammen med enn meg selv ? Ernie og mæ i pardans :grin: , æ vet nøyaktig hvilke bevegelser som kommer, så æ kan klistre mæ tett inntil Ernie fra take off til landing. Aerosoft H1-B, Flightrecorder og mæ. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikolai.R.Haugen Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hehe..Fine bilder ernst(og Ernie)! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eik Bruserud Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Lekkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Nice! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hehe Heftig Ersnt! Hughes lingner på et ventilasjonsrør med påmontert motor og vinger ehh...Unnskyld Ernie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Dette blir vanskelig... Hvem var best? Ernst eller Ernie? Nei dette var for tøft til å kunne utrope en vinner, dere er begge en vinner! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Gjør det enkelt jeg, lekre shots Furuhatt! :grin: PS! Ser ikke helt enkelt ut å fly den der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 25. juni 2008 Takkåtakk, både han Ernie og mæ takker for oppmerksomheten :grin: . Hughes lingner på et ventilasjonsrør med påmontert motor og vinger ...... :grin: det ER et ventilasjonsrør, men det flyr pokkern så bra. Dette blir vanskelig... Hvem var best? Ernst eller Ernie? Nei dette var for tøft til å kunne utrope en vinner, dere er begge en vinner! ...... he he, du har rett som vanlig Stian, begge "vant". Æ må jo innrømme at flyturen ble gjennomført flere ganger. Det er faktisk litt vanskelig å fly så tett formasjon, spesielt under manøvrering. Sleit noe grenseløst i landingsrunden, for det er ekstra vanskelig å redusere hastigheten helt likt. Men det ble en komplett tur til slutt, og samtidig hadde jeg det vannvittig artig :grin: . PS! Ser ikke helt enkelt ut å fly den der. ....... som sagt er det en utfordring å fly så tett formasjon over lengre strekninger, men det er sinnsykt artig!! Ellers er ikke H1-B spesielt vanskelig å fly, når man holder seg til realistisk motorsetting og passer på motorinstrumentene. Men det er jo DET som er gøy, når flyet krever litt for å kontrolleres, samtidig som man kan NYTE synet av en formidabelt flott cockpit/VC og en fantastisk motorlyd. - Helt oppe på siden av RealAir Spitfire, er dette det råeste man får til FS, i kategori "warbirds" . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.