Gå til innhold

Tvillingflight.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Først meg selv, og så meg selv....Hughes H1-B er en herlig utfordring i lufta, og med den supernøyaktige flightmodellen er den som skapt til formasjonsflyvning. Og hvem er bedre å trene sammen med enn meg selv ? Ernie og mæ i pardans :grin: , æ vet nøyaktig hvilke bevegelser som kommer, så æ kan klistre mæ tett inntil Ernie fra take off til landing.

 

how1.jpg

how2.jpg

how3.jpg

how4.jpg

how5.jpg

how6.jpg

hh5.jpg

hh6.jpg

hh9.jpg

hh8.jpg

hh9b.jpg

 

Aerosoft H1-B, Flightrecorder og mæ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takkåtakk, både han Ernie og mæ takker for oppmerksomheten :grin: .

 

Hughes lingner på et ventilasjonsrør med påmontert motor og vinger

 

...... :grin: det ER et ventilasjonsrør, men det flyr pokkern så bra.

 

 

Dette blir vanskelig... Hvem var best? Ernst eller Ernie?

 

Nei dette var for tøft til å kunne utrope en vinner, dere er begge en vinner!

 

...... he he, du har rett som vanlig Stian, begge "vant". Æ må jo innrømme at flyturen ble gjennomført flere ganger. Det er faktisk litt vanskelig å fly så tett formasjon, spesielt under manøvrering. Sleit noe grenseløst i landingsrunden, for det er ekstra vanskelig å redusere hastigheten helt likt. Men det ble en komplett tur til slutt, og samtidig hadde jeg det vannvittig artig :grin: .

 

 

PS! Ser ikke helt enkelt ut å fly den der.

....... som sagt er det en utfordring å fly så tett formasjon over lengre strekninger, men det er sinnsykt artig!! Ellers er ikke H1-B spesielt vanskelig å fly, når man holder seg til realistisk motorsetting og passer på motorinstrumentene. Men det er jo DET som er gøy, når flyet krever litt for å kontrolleres, samtidig som man kan NYTE synet av en formidabelt flott cockpit/VC og en fantastisk motorlyd. - Helt oppe på siden av RealAir Spitfire, er dette det råeste man får til FS, i kategori "warbirds" .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...