Paulo Fernandes Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Lenge siden jeg har fløyet for Thomson virtual nå, så i dag tenkte jeg meg å ta en tur for dem. Flyturen gikk fra Palma de Mallorca til Gatwick i London. Vennlig ATC var det hele veien. Fikk tatt mange bilder denne gangen så dette blir nok en bedre bildereportasje en vanlig. Enjoy! Nettopp tatt av fra Palma de Mallorca og ser flott natur rundt her! Nærmer oss Frankrike på FL360, ATCen gir meg handover til unicom Cruising at FL360 :cool: Zoomer inn på den flotte 737-yoken Begynt nedstigning mot Gatwick og vi skal lande på RWY 24L: Her på FL110 begynner min litt spesielle STAR i dag Begynner å bli mørkt Og vi lander Parkert på gaten og vi venter på ground-folka til å starte jobben sin Kommentarer settes stor pris på. Siter
Daniel Larsen Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Begynner å bli en stund siden jeg kommenterte bilder, men etter å se den ene etter den andre fantastiske serien med bilder komme fra deg, så er man jo nødt til å slenge inn en kommentar. Flott scenery og skarpe bilder, veldig bra Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Fantastisk, eneste og sette fingern på er at jeg begynner og bli lei av 737. :grin: Neida, 737 er et flott fly som du er mester til og fotografere i simmen din. Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Helt nydelige bilder Paulo! Hva slags addons har du for bakketeksturene? De så ganske bra ut. Siter
Daniel Eik Bruserud Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Super bildeserie som vanlig fra deg Paulo :cool: Siter
Petter Tandberg Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Nice Paulo! Gjerne flere fra spot view! Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 nice.Kvalitet igjen bakken til meg er litt mere blurry,og tar tid før den blir så klar som du har den... Siter
Paulo Fernandes Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Skrevet 18. juni 2008 Helt nydelige bilder Paulo! Hva slags addons har du for bakketeksturene? De så ganske bra ut. Jeg bruker Real Environment 2006 fra flight one. nice.Kvalitet igjen bakken til meg er litt mere blurry' date='og tar tid før den blir så klar som du har den... [/quote'] Mine er også ganske blurry. Sjelden jeg får dem så skarpe som på bildene. På cruise ser bakken ganske forferdelig ut, alt er blurry. Siter
Paulo Fernandes Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Skrevet 18. juni 2008 Nice Paulo! Gjerne flere fra spot view! Den er grei, skal prøve å huske på det. Men blir få bilder i spotview mens jeg flyr pga den blurrete bakkegrafikken. Siter
Mathias Røsberg Mauren Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Disse bildene var faktisk en av de store grunnene til at jeg valgte å bestille meg ny PC i går Fantastiske bilder! Kjenner med en gang det kribler i fingrene etter å ta fatt i joysticken. Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Disse bildene var faktisk en av de store grunnene til at jeg valgte å bestille meg ny PC i går Fantastiske bilder! Kjenner med en gang det kribler i fingrene etter å ta fatt i joysticken. Jeg er helt enig! Eller jeg har tenkt å kjøpe i høst, men det frister som bare rakkern når jeg ser sånne bilder ! :S Kan bare ikke kjøpe, må klare å holde meg til i høst / August/September, fordi jeg ikke kan sitte inne hele sommern Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.