Truls Petter Elven Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 En travel Søndag på St. Maarten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hvor fâr du all den trafikken fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben Frydstad Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 det samme sir jeg og korsjen packe er dette eller er det freeware Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Fine bilder, men hvor i all verden fikk du den AI traffiken i fra og evt. finnes den for FS9? Såg utrolig bra ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Vakkert! Om ei uke ligger jeg på den stranda der å lukter JET A1 så det holder!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sannes Riiser Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg bruker hvertfall World of AI, som er freeware og veldig enkelg å installere. Eneste er at alle flyene forsvinner hvis ikke du skrur av Aircraft Shadows, noe som ødelegger realismen for min del hvertfall. Ser ut som flyene bare svever over bakken hvis ikke det er skygge. Dette er bare et problem på FlyTampas TNCM i FSX, fungerer fint i FS9. Tror AI-flyene kommer i konflikt med bakketeksturene på et vis... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Det meste har jeg lagt inn selv og freeware alt sammen go finnes både til FS9 og FSX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. juni 2008 Premium Medlem Del Skrevet 3. juni 2008 Noe så i søkkåkav med flotte AI-fly. Det er jo nesten så man kan dra på spottetur foran PCen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Fina bilder. Är det FPS friendly ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.