Gå til innhold

Mitsubishi F-2A/B


Anbefalte innlegg

Jagerflyet er produsert av Mitsubishi Heavy Industries, med hjelp fra Lockheed Martin, for det japanske luftforsvaret. Flyet er F-16 inspirert, ser nesten identisk ut, men er en tanke større og er hovedsakelig utstyrt med japanske flyinstrumenter.Flyet har fantastiske flyegenskaper som får F-16 fans til å skjelve.da jeg tok denne på den aller første lufteturen så fikk jeg meg en overraskelse hvor fantastisk aksellerasjon denne har.flyet manøvrerer som en drøm og er bare dritgøy å fly...det beste av alt.DEN ER GRATIS :D

VC og model ser ut som om det er payware.har ikke så mange bilder da jeg rett og slett glemte å ta så mange...dere skjønner sikkert

 

74881394zm1.jpg

 

11403648ad7.jpg

 

60224448ks3.jpg

 

70719986vm8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått :D

 

Ligger den på avsim ?

 

 

Denne må jeg bare ha. Har sett F-2 live i Japan. En formasjon på 5 fly fløy ett par runder over Tokyo sentrum da jeg var der for 2 år siden og jeg så de fra hotellvinduet.

 

F-2 er litt større en F-16. Noe av samme konseptet som F/A-18 E/F kontra F/A-18 C/D.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått!!

 

Men den PFD'n din lignet litt på airbus sin PFD ;) :grin: ;) :grin:

 

MFD mener du kanskje...ja det kan godt stemme.flyet er på 70 mb ca...sånn med eller mindre.flyet finner man på flightsim.com og avsim.søk på F-2 så finner man den.takk for svar folkens.er kanskje ikke de beste bildene jeg har tatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentlig som skiller denne fra en F-16? :)
Som Christian sier så er den større og har mer avansert avionikk enn F-16, men den enkleste måten å se forskjell på dem (forruten det faktum at F-2 har japansk merking) er kanskje at F-2 har en tre-delt canopy, mens F-16 har en to-delt.

 

Denne skal jeg helt klart ta en titt på, har savnet en F-2 til FS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel strengt tatt ikke kopiering når det er et samarbeidsprosjekt mellom Mitsubishi og Lockheed Martin men...det er jo ingen vits i å utvikle et nytt fly helt fra scratch om man kan redesigne en allerede eksisterende maskin til å passe sine behov, selv om kostandene for prosjektet kanskje var lovlig høye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg testet denne skjønnheten litt mer.for de som er keen på litt lyder? så har den en bra lyd.personlig så syns jeg F-16 lyden er bedre.men det som sjokkerte meg er at nå kan man høre piloten puste :D bitchy betty er også med...samme lyden som på F-16 (the real one).slenger et par bilder jeg tok i sta....da med litt dårlig vær :crazy:

 

79456006jb8.jpg

 

32035460el2.jpg

 

52759114fm1.jpg

 

desverre så blir det ikke mange bilder nå heller da jeg er mest interrisert å fly.de av dere som ikke har lastet ned denne bør gjøre det.det er kriminelt å ikke ha denne i flyparken sin :crazy:

håper på å få se noen andre bilder av denne så knips i vei folkens...

 

mvh

 

Christian "Nomax" Ramberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...