Christian Ramberg Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jagerflyet er produsert av Mitsubishi Heavy Industries, med hjelp fra Lockheed Martin, for det japanske luftforsvaret. Flyet er F-16 inspirert, ser nesten identisk ut, men er en tanke større og er hovedsakelig utstyrt med japanske flyinstrumenter.Flyet har fantastiske flyegenskaper som får F-16 fans til å skjelve.da jeg tok denne på den aller første lufteturen så fikk jeg meg en overraskelse hvor fantastisk aksellerasjon denne har.flyet manøvrerer som en drøm og er bare dritgøy å fly...det beste av alt.DEN ER GRATIS VC og model ser ut som om det er payware.har ikke så mange bilder da jeg rett og slett glemte å ta så mange...dere skjønner sikkert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Rått Ligger den på avsim ? Denne må jeg bare ha. Har sett F-2 live i Japan. En formasjon på 5 fly fløy ett par runder over Tokyo sentrum da jeg var der for 2 år siden og jeg så de fra hotellvinduet. F-2 er litt større en F-16. Noe av samme konseptet som F/A-18 E/F kontra F/A-18 C/D. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Torgersen Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Dette var rått! Er flyet laget til fsx eller fs 9? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eik Bruserud Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Fett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Rått!! Men den PFD'n din lignet litt på airbus sin PFD :grin: :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Rått!! Men den PFD'n din lignet litt på airbus sin PFD :grin: :grin: MFD mener du kanskje...ja det kan godt stemme.flyet er på 70 mb ca...sånn med eller mindre.flyet finner man på flightsim.com og avsim.søk på F-2 så finner man den.takk for svar folkens.er kanskje ikke de beste bildene jeg har tatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hva er det egentlig som skiller denne fra en F-16? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Hva er det egentlig som skiller denne fra en F-16? det er vingene.flyet er litt større enn F-16.har en helt annen cockpit.halen er litt større.vingene kan ligne litt på F/A-18 superhornet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hva er det egentlig som skiller denne fra en F-16? Som Christian sier så er den større og har mer avansert avionikk enn F-16, men den enkleste måten å se forskjell på dem (forruten det faktum at F-2 har japansk merking) er kanskje at F-2 har en tre-delt canopy, mens F-16 har en to-delt. Denne skal jeg helt klart ta en titt på, har savnet en F-2 til FS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Nydelig presentasjon - flott grafikk! :grin: Takker for tipset! Ligger den på avsim ? Yep, ligger på AVSIM under FS2004 original aircraft.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 10. mai 2008 Premium Medlem Del Skrevet 10. mai 2008 Ja de japsene, de er gode til å kopiere..... :grin: . Tøffe bilder, spesielt det siste tok seg godt ut i dette formatet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Er vel strengt tatt ikke kopiering når det er et samarbeidsprosjekt mellom Mitsubishi og Lockheed Martin men...det er jo ingen vits i å utvikle et nytt fly helt fra scratch om man kan redesigne en allerede eksisterende maskin til å passe sine behov, selv om kostandene for prosjektet kanskje var lovlig høye... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 da har jeg testet denne skjønnheten litt mer.for de som er keen på litt lyder? så har den en bra lyd.personlig så syns jeg F-16 lyden er bedre.men det som sjokkerte meg er at nå kan man høre piloten puste bitchy betty er også med...samme lyden som på F-16 (the real one).slenger et par bilder jeg tok i sta....da med litt dårlig vær :crazy: desverre så blir det ikke mange bilder nå heller da jeg er mest interrisert å fly.de av dere som ikke har lastet ned denne bør gjøre det.det er kriminelt å ikke ha denne i flyparken sin :crazy: håper på å få se noen andre bilder av denne så knips i vei folkens... mvh Christian "Nomax" Ramberg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Lastet den ned i går, ganske fin og detaljert modell, og kult at man selv kan velge hvaslags weapon load man vil ha på den. Ikke funnet ut hvordan man utløser bremseskjermen dog...får ikke opp dekselet på knappen i VC, og fant ikke noe om det i manualen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola H. Skjellnan Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 får ikke opp dekselet på knappen i VC' date=' og fant ikke noe om det i manualen. [/quote'] Du må først løse ut canopylock (den gule) som sitter på venstre side, og like under den er det en liten bryter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Fet modell, og fine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Flotte bilder! Hvordan er den med FPSen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2008 Flotte bilder! Hvordan er den med FPSen? den er veldig snill faktisk.... fly uten skyer og det går helt glatt kan trekke 2-3 FPS med skyer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.