Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. april 2008 Premium Medlem Del Skrevet 24. april 2008 Skru av en motor på f eks en B-17 Flying Fortress, surr fast et par strykebrett til vinger og fly med konstant full throtle. Da får du flyegenskaper som tilsvarer den humla har, og teoretisk skal jo den ikke kunne fly!? Men det vet ikke humla, så den flyr likevel......Omtrent sånn er [color:#3366FF]Granville Brothers GeeBee [/color] . Et spektakulært monster av et fly, som satte fartsrekorder på 30-tallet, men som også krevde liv. En vanvittig utfordring å holde på planlagt kurs, og som stort sett er konstruert for høye hastigheter, uten tanke på at man på slutten av flyturen måtte lande. Modellen er førsteklasses, og igjen er det Alphasim som har tatt seg bryderiet med å kopiere interessant flyhistorie. Som bonus har Turbin Sound Studios laget lydfilene, så her høres det på lang lei at noe heftig er på gang. Først Spitfire, så Long Eze og nå GeeBee, det er herlige tider for oss simmere med litt interesse for flyhistorie . Valgte meg ikke uten grunn den største stripa jeg kunne komme på, testbanen på Edwards Air Base i Junaiten. Jeg fikk bruk for hver eneste meter, spesielt under landingen. Anbefales kun til fryktløse flynerder med feit livsforsikring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 :grin: :grin: Ser jo artig ut den humla.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 geebee`n er det styggeste flyet jeg har sett men absolutt en av de artigste å fly.ler hver gang jeg flyr den hehe....kjempeflotte bilder:-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 F dere kan resten :grin: nå må jeg Dra visan igjenn :grin: Haha nyydelige. bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Støgg so faen denne her, men I like it Rett og slett so stygg at ho er pen å se på. Slå den du :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 F.. ta dæ Ernst. Katti i svarte skal du bli medmeneskelig av deg? :grin: Du vet inderlig godt at jeg er sørpå å jobber å befinner meg ca 120mil ifra simmen min, å alikavell kommer du her å dundrer løs på min stadig kraftigere flyabstinens, slik at dette blir skrevet med fossende svette, skjelven hand å intens hjertebank med antydninger til hjerteflimmer. Rett å slett fantastisk som vanlig Ernst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 slik at dette blir skrevet med fossende svette' date=' skjelven hand å intens hjertebank med antydninger til hjerteflimmer. [/quote'] I såfall anbefales ett utvidet besøk hos din fastlege. Husk, hjerteproblemer er ingen spøk :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. april 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 25. april 2008 Hjærtelig, hjærtelig,.....joda dette er litt av ei dame, frodig, farlig og full av schjarmh :grin: . Du vet inderlig godt at jeg er sørpå å jobber å befinner meg ca 120mil ifra simmen min ......stakkars deg Steinar, savner du snøstormene på Sortland :grin: Huff nei, jeg har full forståelse for dine abstinenser, så jeg har satt fram en iskald pils, som jeg skal nyte langsomt mens jeg sender varme tanker sørover. Deretter skal jeg starte opp stjernemotor`n på GeeBee`n mens jeg skrur lydanlegget på rød sone, lukker øynene i ekstatisk nytelse, og ta av med en konsert av dundrende sylindere og klirrende pilsglass på Bodø Virtuelle Air Base. Hold ut Steinar, det er ikke lenge til Bodø Air Show , da skal du få medisin for både abstinenser og hjertebank, og flyprat så det holder fram til snøen igjen legger seg over Sortland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Flotte bilder som vanlig Ernst, artig liten sak det der. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Regner med det rumla godt i Capt. Ernie's cockpit da denne saken ble startet opp. Ser for meg gliset og den ukontrollerte hoppinga som, sikkert, fikk stolen til å ynke seg i smerte... Men med ett så ble det rolig, akkurat i det du startet å gi gass nedover stripa. Da kosa både du og stolen seg regner jeg med. Flotte bilder Ernst, som vanlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.