Gå til innhold

Engelsk Tentamen i morgen


Gjest Emil-André Gundersen

Anbefalte innlegg

Gjest Emil-André Gundersen

noen som har Tips til hva jeg kan skrvie om til Engelsk tentamen ?

det er en Friskrivnings oppgave, så tenkte jeg meg noe om fly men kommer ikke på noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emil-André Gundersen

Takk for svar, men har tenkt litt og tror jeg skal skrive en novelle.

skal kalle den: A long way to go og den skal handle om en British airways 747 som skal fly fra New-York til London men styrter. :grin: haha får nok en 6 på denne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å skrive komplisert om fly er sjelden en god idé. Husk at sensor baserer seg på at teksten du skriver skal være av allmenn interesse, og mulig å sette seg inn i og tolkes av den allmenne leser, og det er sjelden disse kriteriene blir oppfylt når man skriver en tekst om noe innen luftfart da det meste krever en viss forkunnskap innen feltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emil-André Gundersen

Det ble en novelle om en Dehavilland beaver som styrtet i Alaska,

Læreren hadde Endret oppgavene :(

2 A4 sider haha gleder meg til og få karakter på denne :grin:

ganske fornøyd viss jeg får 5- 4+ . fikk 4+ i fjor da skrev jeg et brev som ikke ga noen mening. det jeg også suns er litt vannskelig er og få til et "flyspråk" som vanlige ikke flyintereserte folk kan skjønne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...