Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 noen som har Tips til hva jeg kan skrvie om til Engelsk tentamen ? det er en Friskrivnings oppgave, så tenkte jeg meg noe om fly men kommer ikke på noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Concorde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 737? Kjedelig fly, men du finner ufattelig mye stoff om den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sannes Riiser Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Du kan jo for eksempel skrive en fortelling om noe som har med fly å gjøre, det være seg kapring eller annen ulykke? Eller du kan skrive en sakprosatekst, for eksempel en artikkel om hva som ledet til Concordens undergang... Uansett hva du måtte velge, lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 De nye VLJene. Fasinerende greier, som de fleste sikkert ikke har hørt om. Ta da utgangspunkt i de nye airtaxi selskapene og alt det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Takk for svar, men har tenkt litt og tror jeg skal skrive en novelle. skal kalle den: A long way to go og den skal handle om en British airways 747 som skal fly fra New-York til London men styrter. :grin: haha får nok en 6 på denne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Du får imponere med og finne en veldig avansert grunn til at flyet styrter da.. Gå youtube og søk på Aircrash investigation, der finner du mange tips til hva som kan gå gale. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det viktigste i en tentamen er vell ikke selve historien, men skrivingen og ordvalg. Historien er vell en +. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Å skrive komplisert om fly er sjelden en god idé. Husk at sensor baserer seg på at teksten du skriver skal være av allmenn interesse, og mulig å sette seg inn i og tolkes av den allmenne leser, og det er sjelden disse kriteriene blir oppfylt når man skriver en tekst om noe innen luftfart da det meste krever en viss forkunnskap innen feltet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det ble en novelle om en Dehavilland beaver som styrtet i Alaska, Læreren hadde Endret oppgavene 2 A4 sider haha gleder meg til og få karakter på denne :grin: ganske fornøyd viss jeg får 5- 4+ . fikk 4+ i fjor da skrev jeg et brev som ikke ga noen mening. det jeg også suns er litt vannskelig er og få til et "flyspråk" som vanlige ikke flyintereserte folk kan skjønne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 2 A4 sider? :confused: Ikke mer? Høres litt lite ut, men vet ikke hvilke krav dere har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hahah vi har ikke så store krav i 8 klasse en halv A4 side var minimum :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Åja, åttende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Ja man må begynne et sted :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.