Jørn Mikalsen Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Heisann folkens! Jeg lurte på hvem som skal oppover i år. Madammen og jeg har tenkt oss en tur og det hadde vært morro og møtt noen av dere her inne Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 OFKL skal ha stand der oppe, så noen vil du jo treffe..... Siter
Jørn Mikalsen Skrevet 19. april 2008 Forfatter Skrevet 19. april 2008 Joda, det blir sikkert nok folk å skravle med der oppe, er ikke bekymret for det.. Siter
Gjest Børge Litangen Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Skal ikke opp, men vi kommer ned med to fly fra Bodø . Siter
Thomas Gundersen Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Kan tenkes at jeg tar turen over fra Sola Siter
Jon Egil Ursin Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Skal ikke opp' date=' men vi kommer [i']ned[/i] med to fly fra Bodø . Jeg kommer i det ene Siter
Jørn Mikalsen Skrevet 19. april 2008 Forfatter Skrevet 19. april 2008 Det høres bra ut karer! sier opp fordi jeg sitter i Tønsberg , skal prøve å få med et fly fra SMFK! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Har ikke helt bestemt meg for om det blir noen tur på meg ennå. Må tenke litt på økonomien, da jeg har planlagt å delta på Unge Ørner. Dog, får jeg med meg noen ivrige sjeler som er villige til å dele flyutgiftene er ingenting umulig. For de av dere som ikke har fått det med dere ennå, så er GAP Starmoen 18. - 22. Juni. Siter
Ragnar Johnsen Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Skal ikke opp' date=' men vi kommer [i']ned[/i] med to fly fra Bodø . Jeg kommer i det ene Hadde vært arti å vært med, men jeg tror jeg må prioritere flypengene til egen skoling, merker at slikt tapper kontoen :eek: Siter
Jon Berg Jørgensen Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Har ikke helt bestemt meg for om det blir noen tur på meg ennå. Må tenke litt på økonomien' date=' da jeg har planlagt å delta på Unge Ørner. Dog, får jeg med meg noen ivrige sjeler som er villige til å dele flyutgiftene er ingenting umulig. For de av dere som ikke har fått det med dere ennå, så er GAP Starmoen 18. - 22. Juni. [/quote']Kan kanskje være interessert. Det kommer litt tett på oppflyvningen min så jeg er ikke sikker Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.