Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

OFKL skal ha stand der oppe, så noen vil du jo treffe.....

Gjest Børge Litangen
Skrevet

Skal ikke opp, men vi kommer ned med to fly fra Bodø ;) .

Skrevet

Har ikke helt bestemt meg for om det blir noen tur på meg ennå. Må tenke litt på økonomien, da jeg har planlagt å delta på Unge Ørner.

Dog, får jeg med meg noen ivrige sjeler som er villige til å dele flyutgiftene er ingenting umulig. :)

For de av dere som ikke har fått det med dere ennå, så er GAP Starmoen 18. - 22. Juni. :)

Skrevet
Skal ikke opp' date=' men vi kommer [i']ned[/i] med to fly fra Bodø ;) .

Jeg kommer i det ene :)

Hadde vært arti å vært med, men jeg tror jeg må prioritere flypengene til egen skoling, merker at slikt tapper kontoen :eek:

Skrevet
Har ikke helt bestemt meg for om det blir noen tur på meg ennå. Må tenke litt på økonomien' date=' da jeg har planlagt å delta på Unge Ørner.

Dog, får jeg med meg noen ivrige sjeler som er villige til å dele flyutgiftene er ingenting umulig. :)

For de av dere som ikke har fått det med dere ennå, så er GAP Starmoen 18. - 22. Juni. :) [/quote']Kan kanskje være interessert. Det kommer litt tett på oppflyvningen min så jeg er ikke sikker :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...