Rasmus Spanne Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Hei alle sammen! Vet ikke hvor mange her inne som er ivrige lesere av Airliner World, men som noen av dere kanskje vet var det i vinter en konkuranse om hvem som kunne komme opp med en best mulig ide til å starte et nytt fly selskap. Kriteriene var: -Skulle bare fly trans atlantisk -Skulle bare ha business seter I dag da jeg fikk bladet mitt i posten og helt uvitende bladde opp på siden med resultater for å se hvem som hadde vunnet (var overbevist om at det ikke var meg siden jeg ikke har hørt fra dem) fant jeg ut til min store forbløffelse at jeg var kommet blant top 5 :grin: Fikk vite det for 20 min siden, så er enda litt i sjokk. Var foresten kjæresten min som tegna designet på flyet utvendig :grin: Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Hehe, not bad Congratulations! Siter
Johan Clausen Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Så godt en fra Norge være med som Winner. Og tænkte, at han kanskje var medlem herinde. Men at det var dig... Sjovt. Flot fly og livery du ville bruge. Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Finnes dette på nett? Det hadde vært morsomt og sett det. Siter
Rasmus Spanne Skrevet 18. april 2008 Forfatter Skrevet 18. april 2008 Tok et bilde fra bladet, slik som dere som lurer på hvordan dette gikk for seg kan selv se Siter
Lars B. Frostad Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Meget bra, og ikke lite imponerende! Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Gratulerer så mye Rasmus. Og som nevnt, ikke lite imponerende nei Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Ja, hehe! Dette var fantastisk bra! Grattis! :grin: Veldig proff paint Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.