Ivar Skaugstad Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Sjekket akkurat statistikken for ENAT_TWR; 92 timer' date=' 45 minutter & 21 sekunder. Om det holder til Iron Mic får vi antakelig vite i natt, norsk tid. (mao. natt til mandag) [/quote'] Ja, dette setter standaren! Neste gang går vi for 100 timer! Vi får vente i spenning på om det ble nok timer, noe jeg tror det ble. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Det holdt til toppen! Mer info på Vatsim.nets forum; Vatsim.net forum om TWR Iron Mic's :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Eliassen Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Og Gardermoen vant i APP/DEP-klassen Gratulerer En meget bra uke for Norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 haha ikke dårlig, er det hvor mange timer hver controller hadde? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Nei, det er hvor mange timer hver posisjon har hatt bemanning... Vel, vi taper i alle fall ikke til Svenskene! :grin: Og nesten 40 timer mer enn andreplassen på TWR... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hva skjer, det jeg skulle spørre om var, er det mulig å se hvor mange timer hver controller hadde? :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 HEHE! Sykt bra, rett og slett! Dette føles godt, grattis! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hva skjer' date=' det jeg skulle spørre om var, er det mulig å se hvor mange timer hver controller hadde? :crazy: [/quote']Hei! Ja, det er mulig... Gå inn på Vatsim statistics så søker du på callsign ENGM_APP f.eks. Videre velger du da øverst connection details, velger fra 30/03/2008 til 05/04/2008 og du vil se at du hadde ca. 23 timer og 50 minutt på approach den uken ("USA-uker", søndag-lørdag)... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 hehe ikke dårlig. Takk Tore :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Ser ut til at Rolf Arne har satt i gang et forsøk på å ta Iron Mic nr. 2 for ENGM_APP... Den leken er jeg med på! :grin: Kan selvsagt ikke love samme innsats som i Alta, da jeg har større tidsbegrensninger denne uka, men litt skal jeg da få til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frederik Knoblauch Urke Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hehe.. artig. Hiver meg med å bidrar med de timene jeg kan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Har jeg miste noe? Er vi i gang med Iron Mic for ENGM_APP denne uken? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Ivar; Det har vel ikke akkurat blitt planlagt en Iron Mic, men en så god start som Rolf Arne har gitt oss synest jeg vi bør gjøre nytte av... Kan jeg også foreslå at vi prøver å ta ENGM Iron Mic nr. 3 i neste uke? (Hat-trick) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Ivar; Det har vel ikke akkurat blitt planlagt en Iron Mic' date=' men en så god start som Rolf Arne har gitt oss synest jeg vi bør gjøre nytte av... Kan jeg også foreslå at vi prøver å ta ENGM Iron Mic nr. 3 i neste uke? (Hat-trick) [/quote'] Lett! Jeg er med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hjelper til så snart jeg kan. Har ikke fått somlet meg til å be om OTS på ENGM_APP før nå, så spørs om jeg rekker denne runden. Men kan jo støtte opp som TWR eller GND - så trekker det i det minste litt trafikk som man har å kose seg med når man likevel skal tilbringe timene der? :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Skulle så gjerne prøvd å hjelpe til her, men har jo enda ikke fått begynt noe som helst trening jo... Går visst ganske så tregt med det i VACCSCA... La inn post i den tråden for snart en måned siden og etter det har det stort sett bare vært flere training requests og bare 1 mentor som tilbød trening... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Det ble nok en Iron Mic for Gardermoen Approach for perioden 6. - 12. april. Gratulerer! Eller "Respect!" som ungdommen sier nå til dags... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Neste på listen var Sao Paulo, med 55 timer, 57 minutter, og 9 sekunder. Så det er ingen tvil om seieren til ENGM :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Voldtsomt til Iron Mic som traes inn til VaccSca for tiden Men det er jo veldig bra ! Kanskje fått opp noe Center-Kontroll også til en Iron Mic? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Tja, ikke bare kommer det mange Iron Mic til VACCSCA, men de siste 3 kom til Norge. Så vi taper i alle fall ikke til Svenskene... :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Nok ett eksempel på hvorfor vi nordmenn er så mye bedre enn sveneskene. (Merk:tull) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.