Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sjekket akkurat statistikken for ENAT_TWR; 92 timer' date=' 45 minutter & 21 sekunder. Om det holder til Iron Mic får vi antakelig vite i natt, norsk tid. (mao. natt til mandag) [/quote']

Ja, dette setter standaren! Neste gang går vi for 100 timer! Vi får vente i spenning på om det ble nok timer, noe jeg tror det ble. :grin:

Skrevet
Hva skjer' date=' det jeg skulle spørre om var, er det mulig å se hvor mange timer hver controller hadde? :crazy: [/quote']

Hei!

Ja, det er mulig... Gå inn på Vatsim statistics så søker du på callsign ENGM_APP f.eks. Videre velger du da øverst connection details, velger fra 30/03/2008 til 05/04/2008 og du vil se at du hadde ca. 23 timer og 50 minutt på approach den uken ("USA-uker", søndag-lørdag)...

Skrevet

Ser ut til at Rolf Arne har satt i gang et forsøk på å ta Iron Mic nr. 2 for ENGM_APP... Den leken er jeg med på! :grin:

Kan selvsagt ikke love samme innsats som i Alta, da jeg har større tidsbegrensninger denne uka, men litt skal jeg da få til...

Skrevet

Ivar; Det har vel ikke akkurat blitt planlagt en Iron Mic, men en så god start som Rolf Arne har gitt oss synest jeg vi bør gjøre nytte av...

Kan jeg også foreslå at vi prøver å ta ENGM Iron Mic nr. 3 i neste uke? (Hat-trick)

Skrevet
Ivar; Det har vel ikke akkurat blitt planlagt en Iron Mic' date=' men en så god start som Rolf Arne har gitt oss synest jeg vi bør gjøre nytte av...

Kan jeg også foreslå at vi prøver å ta ENGM Iron Mic nr. 3 i neste uke? (Hat-trick) [/quote']

Lett! Jeg er med! :)

Skrevet

Hjelper til så snart jeg kan. Har ikke fått somlet meg til å be om OTS på ENGM_APP før nå, så spørs om jeg rekker denne runden. Men kan jo støtte opp som TWR eller GND - så trekker det i det minste litt trafikk som man har å kose seg med når man likevel skal tilbringe timene der? :cool:

Skrevet

Skulle så gjerne prøvd å hjelpe til her, men har jo enda ikke fått begynt noe som helst trening jo... Går visst ganske så tregt med det i VACCSCA... La inn post i den tråden for snart en måned siden og etter det har det stort sett bare vært flere training requests og bare 1 mentor som tilbød trening...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...