Ola Haldor Voll Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Vurderer STERKT å selge mitt Tigergutt-kostyme. Har blitt brukt ved tre happenings. Pent brukt, ingen skader. Jeg er selv 168cm høy, og det er ennå noen centimeter å gå på. Vil vel kanskje anslå anbefalt maks-høyde til 170-175cm for bruk av kostymet. Kostymet kommer i til sammen fire deler - Heldekkende kjeledress med armer, hender og bein - glidelås på ryggen - To poter til å bruke på beina - praktisk talt som tøfler - Hode Ble importert til Norge fra USA i høst til bruk på et karneval. Totalpris inkl. frakt og toll: ca 3600,- Kom med bud! Fremstår som bildene under. Siter
Mads Hjemmen Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Hadde vært fett, men er selv 16 år og 1:90..så det blir nok for liten størrelse Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Skrevet 17. mars 2008 Dere kan jo gi i gave? Noget dyr kanskje til gave, men spleiselag til en ny lykkelig eier? Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Skrevet 17. mars 2008 Selger kun samlet, mister Siter
Chris_Andre Martinussen Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Tja. Skal i karneval i april, men hadde ikke sett for meg dyrt kostyme. Går heller for kroppsmaling da;) Ellers er jeg 1,76. Går det ? Men gi meg nå ett lite hint om hvilken prisklasse du ha så slipper jeg å legge inn ett skambud her. Mvh Chris Siter
AMO Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Selger kun samlet' date=' mister [/quote'] Synd, for det hadde blitt jævlig bra å komme i russetiden med Tigergutthode og russeklær Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Skrevet 19. mars 2008 Eller hva med tigergutt som har russeklær på? DEN hadde du ikke tenkt på, hæh? Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Tigergutt med russeklær hadde vært nokka av det råaste! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Hehe! Genialt, utrolig hva man kan ha liggende hjemme! :grin: Ser ut som en herlig icebreaker hos damene det der, hadde behovet vært større så du sett tusenlappene fly, for den der var DIGG! :grin: Siter
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Hei Flott kostyme Heia Frisk Tigers: (Hockylaget til Frisk Asker, som har tiger som emblem.) Oddvar NAX111 Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Skrevet 30. mars 2008 Denne er ennå ikke solgt. Aleksander meldte sin interesse, men har ikke hørt noe mer fra han Aleksander ! Hvordan er ståa ? Evt må dere andre gjerne komme med bud. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.