Gå til innhold

Tur til New York i påsken...


Mateusz Kostrzewa

Anbefalte innlegg

Hallo, jeg skal til New York i påsken, nøyaktig en uke. Jeg kommer til å ha en del fritid og dermed så lurer jeg på om noen har tips til fly relaterte aktiviteter??

 

Da snakker jeg om alt fra flysamlinger og museer, til butikker med hardware og tilbehør til FS.

 

Det kan godt være et stykket fra selve byen siden jeg kommer til å disponere bil hele tiden

 

Håper på mange bra forslag :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,fikk snakket med deg på turene vi hadde på vatsim her om dagen.Turen din hørtes kjempe fet ut den!Du kan jo starte med og ta bilder av 767-300ER`n du skal fly,og som nevnt på Flyplassen KJFK etc :grin:

 

Siden du skal ha leiebil,Så gjerne ta bilder av noen fete Amerikanske biler,for oss som liker de også :grin:

 

Ha en fin tur,og en god påske,vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smithsonian virker veldig interesant ut, så det er mulig det blir en biltur dit.

 

Lars-Petter, planen er å kjøpe nytt digitalkamera i statene, så jeg kommer nok til å ta en del bilder av det meste :cool:

Når det gjelder bilder så kom jeg på at jeg har en haug med bilder fra turen ifjor, jeg la de ut på bildeforumet...

 

God påske folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...