Mateusz Kostrzewa Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hallo, jeg skal til New York i påsken, nøyaktig en uke. Jeg kommer til å ha en del fritid og dermed så lurer jeg på om noen har tips til fly relaterte aktiviteter?? Da snakker jeg om alt fra flysamlinger og museer, til butikker med hardware og tilbehør til FS. Det kan godt være et stykket fra selve byen siden jeg kommer til å disponere bil hele tiden Håper på mange bra forslag :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Det skal etter hva jeg vet være et Hangarskip der som er omgjort til et museum. Må jo være et perfekt sted å besøke. Ha en flott påske på den andre siden av dammen!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 USS Intrepid er nok dessverre stengt på grunn av restaurering frem til neste høst en gang. Har desverre ingen andre forslag å komme med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Sorry, det viste jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mateusz Kostrzewa Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Akkurat det hangarskipet viste jeg om, det var stengt sist jeg var i New York også, dvs påsken ifjor :grin: Men takk Steinar, og i like måte! Noen som har andre forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hvis du har en dag å svi av kan du reise ned til DC å dra på Smithsonian. Ta toget ned og tilbake, så en ettermiddag på smithsonian. Skal dit til høsten selv regner jeg med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Ta deg en tur til JFK og se på fly viss slikt intresserer deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hei,fikk snakket med deg på turene vi hadde på vatsim her om dagen.Turen din hørtes kjempe fet ut den!Du kan jo starte med og ta bilder av 767-300ER`n du skal fly,og som nevnt på Flyplassen KJFK etc :grin: Siden du skal ha leiebil,Så gjerne ta bilder av noen fete Amerikanske biler,for oss som liker de også :grin: Ha en fin tur,og en god påske,vi snakkes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mateusz Kostrzewa Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Smithsonian virker veldig interesant ut, så det er mulig det blir en biltur dit. Lars-Petter, planen er å kjøpe nytt digitalkamera i statene, så jeg kommer nok til å ta en del bilder av det meste :cool: Når det gjelder bilder så kom jeg på at jeg har en haug med bilder fra turen ifjor, jeg la de ut på bildeforumet... God påske folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Apple Store på 5th avenue! http://www.apple.com/retail/fifthavenue/week/20080309.html Skal selv til New York i høst! Så denne tråden kommer til å lagres! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.