Thomas Hjelset Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Har søkt LFS08, vært igjennom Fase I, og bestått fase I sålangt.. så vi får se hva som skjer;) Siter
Andreas Nysveen Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Jeg har også kommet videre til fase 2. Edit: Takk for det Kai Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Ønsker i alle fall alle søkere lykke til! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Herlig gutter! Kanskje vi får ennå en fra forumet som har det som trengs! Lykke til, og hold oss oppdatert! Siter
Andreas Nysveen Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Det ser ut til at jeg må få utsatt turen til Rygge. Grunnet delvis sykemelding kan jeg ikke gjennomføre fysisk opptak før neste år, men det burde vel gå greit i og med at de visste om det på forhånd? sikkert bare en glipp at de kalte meg inni år. Siter
Thomas Gundersen Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Lykke til gutter! Det er bare å stå på og aldri gi opp! Det man virkelig vil får man til. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.