Gå til innhold

Full Terrain Experience.


Anbefalte innlegg

Måten du fremstiller bildene dine på er bare helt utrolig. Du klarer alltid å lage gode og underholdende historier godt satt sammen med hjelp av fantastiske og realistiske bilder.

 

Det faktum at du nå har beveget deg inn på samme territorium som meg gjør det hele ekstra interessant.

 

Du er hjertelig velkommen til det fantastiske landet Down Under og jeg gleder meg til dine videre reportasjer fra FTX. Kan også legge til at før du har fått utforsket deg ferdig så er det stor sannsynlighet for at AU Gold er ferdig og da er det bare å begynne å utforske videre nordover fra Sydney.

 

Jeg deler gjerne et par pils med deg rundt bålet på South Arm Beach... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takk skal du ha Stian, det var hyggelig å høre fra selveste Mister Screenshot.

Og bålet er tent, pilsen ligger til kjøling og flere fly er i landingsrunden :grin: . FTX er faktisk bedre enn jeg hadde håpet! Har allerede noen timer langs kysten, og jeg flyr med konstant hakeslepp. Er imponert over at FTX-verden er frigjort for pixler og uskarpt landskap, enten jeg flyr høyt eller lavt. Hadde en vannvittig tur i tretopphøyde med Harvard, og aldri har jeg opplevd mer realistisk lavtflyvning i FS. Dette blir gøy :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takker folkens :D . Jeg er fremdeles langt inne i begeistringens rus, så det ble Australia for alle penga i natt...... Skal gå over fra transport i seilduksklassen til fulle etterbrennere, så får vi se om et så vannvittig innholdsrikt scenery holder koken i høy hastighet. Det er et stort kontinent, så selv om det bare er første byggetrinn AU blue kan man fly i dagevis uten at det blir kjedelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ERnst.....din karavanbefengte propell. Eg kunne kringlevridd deg. Eg slit meir og meir med å forsvara meg imot argument om å gå over til FSX pga deg no. Det siste forsvarsmomentet mitt no er at eg ikkje har økonomi til ny pc hehe. Dette var jo berre fantastisk bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...