Geir Ove Finstad Skrevet 23. september 2001 Del Skrevet 23. september 2001 2 Stk 16 A hadde 1 stk bombrun fra ca 45 grader og rett mot terminal bygget i lav høyde, så ut som at de trakk head 270 og retur via 045 etter slippet, all flytrafikk sto mens det holdt på. De gjorde så en greie litt øst for Gardermoen for så og ha en low pass over 01R i ca 100-150 fot, ca 900 km\\t ...rått.............. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 23. september 2001 Del Skrevet 23. september 2001 For de som så dette: DERE ER SÅ SINNSYKT HELDIGE! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] virker som at jeg aldri er på rett sted til rett tid [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. september 2001 Del Skrevet 23. september 2001 Har vært på Jarlsberg hele dagen....snufs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Lohne Eftang Skrevet 23. september 2001 Del Skrevet 23. september 2001 Hei Forsvaret har hatt utstilling/oppvisning på Hellerudsletta litt sør for ENGM fra torsdag, og i dag ble det hele avsluttet med overflyging av to stk F16. Jeg var der og kikka på det hele, flott syn. Hilsen Jens Eftang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 23. september 2001 Del Skrevet 23. september 2001 Jeg var også på Hellerudsletta !.....Både idag og igår ! Idag med Camera da [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Bilder ligger på Airpics (link under) F16 er en rå lekker maskin !...... _______________ Stian Svensen ICQ 113263567 Bilder jeg har tatt ! http://www.airpics.com/search.php?string=Stian+Svensen&si=0&count=10&st=1"'>http://www.airpics.com/search.php?string=Stian+Svensen&si=0&count=10&st=1" TARGET=_blank>http://www.airpics.com/search.php?string=Stian+Svensen&si=0&count=10&st=1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 23. september 2001 Del Skrevet 23. september 2001 Var det ikke bare en fly-by på Hellerudssletta da?? Hørtes kult ut det simulerte angrepet,noen som tok noen bilder?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Ove Finstad Skrevet 23. september 2001 Forfatter Del Skrevet 23. september 2001 Ja jeg tokk bilder, men må fremmkalle.....og dette hadde ingen ting med hellerudsletta og gjøre dette var taktisk, jeg har selv hvert og spottet på en av verdens største taktiske øvelses uke i Nevada, og dette var taktisk simulering av low drag bomer eller noe slikt. tidspunktet var nøyaktig kl 1300. Vart skremt ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Trøftmoen Skrevet 23. september 2001 Del Skrevet 23. september 2001 Jeg stod gm da dem kom.....de kom noe lavt... over 01r og steg noe utrolig før de dro rett østover.... Et helt...ja...kjempesyn... Hilsen Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 Hei! var på hellerud på fredag, 6 f-16 i formasjon!! dvs 2*3... rått!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Sander Johansen Skrevet 27. september 2001 Premium Medlem Del Skrevet 27. september 2001 quote: Opprinnelig postet av Geir Ove Finstad: Ja jeg tokk bilder, men må fremmkalle.....og dette hadde ingen ting med hellerudsletta og gjøre dette var taktisk, Vart skremt ja. Nei nå må dere ikke gå helt av hengslene her da ;-) Det var 2 shipen fra ENOL som fløy display på Hellerud sletta, mens de ventet på å starte displayet, ble de invitert inn for en fly by på ENGM, fordi det passet med trafikken....flytrafikken sto overhodet ikke stille p.g.a dem...etter displayet så var de bortom Jessheim og da passet det seff med en pass på 01R......tør påstå å vite dette da jeg hadde de på frekvensen.... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Ove Finstad Skrevet 27. september 2001 Forfatter Del Skrevet 27. september 2001 OK. Hvist du hadde de på freqv ved du best. det bare så så enormt ccip slip aktig ut...men rått var det ....:-) [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.