Jan Halsteinrud Brende Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Har bare rukket så vidt å bli kjent med denne dama gjennom en arrangert "speed dating" over Kattegatt :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Og skjønnheten er laget av ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Flotte bilder, av ett nydelig fly! Det er forøvrig Wilco som har denne, følger med i Airbus Vol 2 pakken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg tipper på at det er CLS sin modell Flotte bilder! Fryd deg over Airbus'en, et morsomt fly å fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg mener da inderlig at jeg har denne i "hangaren" min. Og jeg Airbus Vol1 og Vol2, mente denne fulgte med i Vol2, men heisann; Er flere som lager den Men jeg tipper dette er wilco sin Så får vi se hvem som vinner her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Shitt pomfritt! Dette var bare nydelig, med stor N.. Spesiellt bilde nr.2 var helt rått, herlig!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Synes modellen ser for "riktig" ut til å være Wilco... Forøvrig så må jeg bare si at bildene gjorde øyet både stort og vått Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Fint fly.Men og lære seg og fly wilco,eller pss med MCDU,får jeg F*** ikke til. triks mix panel på airbus har jeg flydd før.Vil fly de etter boka nå. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 21. februar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 21. februar 2008 Pen er den, uansett leverandør. Og like pent var den foreviget i disse screens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Er det Wilco som eirik sier, så har jeg den jo Gleder meg seriøst til min stasjonære kommer hjem fra service igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Bjørlo Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Detta var flott, gitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 God greier! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.