Gå til innhold

Level-D 767 Italian Air Force released!


Anbefalte innlegg

Jeg nei' date=' sletter ingenting jeg.

Gikk litt hett for seg her en periode og forum politiet slettet med sin fulle rett all postering som var der.

 

Det går litt mer i ordnede former nå :grin: [/quote']

 

Må beklage jeg også, men det er en flott paint som jeg synes alle skal gå glede av. Men om du ikke ønsker å dele den med alle, så må det være din rett som opprettshaver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Ja' date=' og jeg beklager at jeg lot meg selv bli så revet med som jeg ble. Men du skjønner ihvertfall hva jeg prøvde å få frem, Reid Ståle? Vi er mange som vil nyte paintene dine, fordi de er bra.

 

Men jeg beklager igjen måten jeg oppførte meg på. [/quote']

 

Jøss!

Vel Frode, det er i grunnen ingen spesielle ting å beklage, men nå er det en gang slik Frode at å gå til angrep på den måten du gjorde aksepterer jeg bare ikke.

Beklagelsen din aksepterer jeg, tar deg i neven om så er, men det forandrer ikke min holdning til hvem som får paint og ikke paint i første omgang.

Kall det gjerne å ble satt på pine benken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Ser ut som en flott paint. Enkelte folk mangler noe oppi huet..

Og vet dere hva?

I stedet for å stille det enkle spørsmålet;

Er det mulig at jeg kan få en kopi av painten, så kommer det altså sure gulp som jeg rett og slett synes er latterlige!

Vanskeligere er det ikke!!

 

Bli voksne for pokker, en gjeng sytepaver er dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...