Gå til innhold

Lisboa-Oslo *vatsim*

Anbefalte innlegg

Fløy Oslo-Lisboa på vatsim denne søndagen og for første gang noensinne brukte jeg fraps til å ta bilder. Ble en del bilder fra departure og noe fra cruise. Litt skuffende med så lite ATC om morningen men en fin flytur ble det uansett :)

Callsign: CNO706

Aircraft: B737-700 winglets

Motorene som skal føre oss til Gardermoen på denne 4 timer lange turen:

SASNorge6.jpg

Passasjerene skal begynne boarding. Noen som ser hvilket flyselskap flyet i bakgrunnen er?

SASNorge2-1.jpg

Ready for push and start

SASNorge1.jpg

Pushback complete:

SASNorge4.jpg

Testing flight controls:

SASNorge12.jpg

Setter flaps:

SASNorge5.jpg

Take off!

SASNorge9.jpg

Climbing:

SASNorge11.jpg

Flyr mot ABRAT:

SASNorge13.jpg

Litt overskyet mens vi stiger til FL370

SASNorge10-1.jpg

SASNorge8.jpg

Kommentarer settes pris på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder som alltid Paulo!

Ser egentlig ut som en Finnair. Eller så tror jeg at det er en SATA International som du sier, viss man da ser på den andre liveryen og ikke den du viste:

http://www.airliners.net/photo/SATA-International/SATA-International/0581917&photo_nr=219&prev_id=0582226&next_id=0581915

Kan du ikke poste en zoomet version av screenshotet, ta å crop før du komprimerer bildet og legg det ut, så ser man det helt klart.

Mvh Alex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder som alltid Paulo!

Ser egentlig ut som en Finnair. Eller så tror jeg at det er en SATA International som du sier' date=' viss man da ser på den andre liveryen og ikke den du viste:

http://www.airliners.net/photo/SATA-International/SATA-International/0581917&photo_nr=219&prev_id=0582226&next_id=0581915

Kan du ikke poste en zoomet version av screenshotet, ta å crop før du komprimerer bildet og legg det ut, så ser man det helt klart.

Mvh Alex. [/quote']

Det kan hende det er det liveryet der ja. Men jeg zoomet inn nærmere mens det paserte, så det er Sata international :)

Tusen takk for kommentarene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...