Johan Holmseth Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Takk for turen! Må vell bare si at jeg er temmelig lei FS nå Ble noen timer logget, hehe Litt komisk på decend da Ivar snakket bak til passasjerene, mens spansk ATC var ganske stresset i bakgrunnen :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 takk for turen alle sammen. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle holde ut en så lang cruise. Ellers så kan jeg si at jeg tok av med bare to andre bak meg, og landet med bare to forran meg :grin: Landingen ble riktignok en nedtur, da et eller annet trigget crash detection like før jeg fikk satt nesehjulet ned. litt kjipt å bli "snytt for landingen" på den måten, men ellers var det artig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Er det mulig å bli lei fs? Jeg og Thomas var de siste som landet og vi jeg fikk beskjed om å ta en short visual app pga det kom en concorde bak meg som hadde problemer med trykket i kabinen så den måtte ned fortest mulig. Ble veldig stress på final for jeg ble ledet helt feil inn av en veldig stresset atc:P Men var utrolig bra atc dekning på turen da! veldig gøyt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Vil takke alle sammen for en flott tur! Utrolig morsomt med ATC nesten hele veien Landet som aller sist med kveldens minste fly (737-800). Var også morsomt at det faktisk var litt trafikk igjen til min landing også, og det var Torstein og co som fløy returen:P hehe.. landet når de stod klar ved holding point for å dra. Dette var min første Norwegian Eagles tur, og definitivt ikke siste! Gleder meg til neste tre destinasjoner i neste serie!! Håper det blir noen morsomme flyplasser da og.. Håper på Europas tre største byer eller noe Det hadde vært knall! Takk for turen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Tre störste byer hadde jeg sikkert vaert med pâ hvis jeg fâr til â fly vatsim (noen som vil vaere co-pilot?)noe jeg har veldig lyst til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.