Gunnar van der Meeren Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jada, det funket bra. Etter diverse tips, har jeg nå fått teksturene til å laste bedre - og de skjemmende høyspentlinjene er borte. DAK'en til MAAM fungerte også bra i FSX. men det måttte en patch til for å bli kvitt usynlige deler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Stabell Kuloe Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 du verden for et vær! Hva er det som lager disse skyene, er det bare Flight Environment X og FSX standard vær? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Skyene, eller været er nok spesifisert manuellt (i utgangspunktet) Men dette endrer seg jo i løpet av flyturen. Jeg har kun FEX installert - men den gjør jo jobben da..... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Sitter og nyter bildene med tilhørende kjølig eplesaft og varme wienerbrød. Aldeles nydelig. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 18. februar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 18. februar 2008 Ja nå begynner det virkelig å ligne noe . Bra jobba Gunnar, dette ser faretruende bra ut (....og det helt uten wienerbrød og saft)!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 18. februar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 18. februar 2008 Det er ikke annet å si NYDELIG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Stabell Kuloe Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 "Jeg har kun FEX installert - men den gjør jo jobben da"... - kjære vene, det er nesten så jeg begynner på Den Store Overgangen: (fra FS9..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.