Gå til innhold

Litt meir flygning i Alaska.


TOS

Anbefalte innlegg

Tok meg eit par kjappe turar i Alaska idag. Først ifrå Juneau Intl (PAJN) til Skagway (PAGY). Deretter Skagway (PAGY) til Gustavus (PAGS). Flyet er Aeroworx sin fenomenale King Air 200 (payware). Scenery, Glacier Bay (freeware).

 

Så til bileta.

 

1.jpg

Climbout ifrå Skagway.

 

2.jpg

Me nermar oss cruise, 7000 fot.

 

3.jpg

På cruise. Me stryk over fjelltoppane imot D326P intersection før me svingar til høgre imot Gustavus NDB (GAV).

 

4.jpg

Me har starta nedstigninga imot Gustavus.

 

5.jpg

Ger daon og alt det der og me nermar oss rullebana.

 

6.jpg

Majestetiske fjell i bakgrunnen gitt.

 

7.jpg

Veldig varierande retning og styrke på vinden gjorde landinga til eit interessant kapittel på turen. Men me fekk planta maskina på moder jord utan skade korkje på farkost eller mannskap.

 

8.jpg

Så gjenstod det berre å takse inn og parkere maskina for dagen, rusle over på pub'en og ta seg ein 8-|0 halvlitrar før me fekk ein kar til å køyre oss heim.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg erindrar ein svak sjalusi over min FS9 er Ernst? :grin:

 

Ja BE200'n til Aeroworx er berre heilt fantastisk. Eg vil påstå at det er heilt klart det beste turbprop-addon'et til FS9. (einaste eg kjem på so mer i same klasse er Majestic sin DHC8)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...