Steinar Grindstein Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Undertegnede skal nedover til Kristiansand å jobbe på nye E18 anlegget. I den anledning kunne det passet bra å treffes en fredags eller lørdagskveld for en felles prat med en matbit å noe å drikke til. jeg tenkte på enten neste helg eller helga etterpå. Den 8 eller 9 Mars reiser jeg nordover igjen pga av påske og friuke. Kom med forslag til dato og egnet plass å møtes. Peppes er tradisjonelt en bra plass for slike sammenkomster. Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Du er bare helt utrolig. Der du er blir det simtreff... :grin: Lykke til med treffet som jeg regner med blir noe av. Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Helga etterpå høres helt fantastisk ut. Siter
Stian Isaksen Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Jeg kan nok mest sannsynlig. Helst neste helg. Blir det Peppes på Sørlandssentret eller? Siter
Lars Hassel Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Hei Steinar, dette hadde vært veldig hyggelig, desverre får min del passer det dårlig til neste helg, da jeg skal hjem til Særp på HV-U øvelse, så det beste får min del hadde vært en annen helg en førstkommende;) Mvh Lars Petter Hassel Siter
Vetle Fosse Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 HV-U øvelse må bare spørre litt off-topic om hvilken avdeling du er i? Siter
John A, Moen Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Syns dette hørtes veldig interessant ut! Støtter forslaget! Men skal på videreutdanning f.o.m. 3 mars, så må bli evt før den tid om jeg skal kunne bli med;) Siter
Anders Henriksen Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Er med jeg, vi får bare bli enige om en dato. Peppes pizza i kvadraturen er vel den beste med tanke på beliggenhet. Siter
Lars Hassel Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Kvadraturen høres veldig bra ut får meg, best får meg er i helgen, og mest passende datoer får meg, er 29 februar,1 og 2 mars! Siter
Roy Werner Folgerø Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Hei, ja dette kunne jeg tenke meg å være med på.... Tror det passer (nesten uansett.... ) Jeg følger med i tråden her for tid og sted!! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.