Gå til innhold

Noen som ønsker å kjøpe en Canon 400D?


Ishtiaq Khushi

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å selge mitt Canon 400D dSLR kamera og gå over til Canon 40D. Spørsmålet er hvor mye jeg kan få for mitt kamera og om det er noen her som kunne tenke seg å kjøpe det.

 

Kameraet jeg har er et pent brukt Canon 400D kit (norsk utgave). EF-S 18-55mm linse. Med originaleske, alle kabler, lader, CD'er, manualer, osv. Takket være det medfølgende etuiet (EH-18L), fremstår kameraet som splitter nytt. Kjøpt for kr 7990,- hos FotoVideo i september 2006 (kvittering medfølger). Sandisk minnekort på 512 MB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vidar er inne på noe der, ingen grunn til å selge det så lenge du holder deg til Canon. Kjekt å ha to kameraer når man er i situasjoner med behov for to linser, eks flyshow! eller familie aktiviteter ute osv.

 

Kameraet er for bra til å selge til halv pris. Men klart, hvis du vet at du aldri kommer til å bruke det igjen så selg det. Men kameraet har alt falt så mye i pris at du kanskje heller vil la barn/partner/famile/søsken få bruke det på sikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da postet det opprinnelige innlegget, var jeg i vurderingsfasen for å kjøpe et 40D. Nå har jeg bestemt meg for å gjøre det...

 

Jeg tror jeg heller vil la 400D'n gå til uansett pris enn å la det støve ned det til det er utdatert.

 

Siden ingen kom med tilbud her, har jeg lagt det ut på QXL. Takk for alle svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...