Ivar Skaugstad Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Som lovt skal Norwegian Eagles avholde vår månedlige "The three...." turer. Dette innlegget er ment som en informasjon, slik at dere kan sette av disse søndagene i kalenderen slik at dere får muligheten til å bli med til varmere breddegrader sammen med andre som deler samme hobby, dog på VATSIM! :grin: Nedenfor følger en kort oversikt over hvilke dager, og hvilke destinasjoner som vil være aktuelle nå i FEBRUAR måned. En mer detaljert post med flightplan, kart etc. vil komme ca. 1 uke før avreise. På grunn av at det fortrinnsvis er Kanariøyene som er de mest populære destinasjonene for oss kalde nordmenn på denne tiden av året, har jeg valgt å la den midterste søndagen stå åpen for at DERE kan komme med forslag til hvor dere ønsker å fly for å tine både dere og flykroppen! Kom derfor med gode forslag, ha da i bakhodet om destinasjonen er realistisk mht. temperatur og vær for denne årstiden. Avgangstider for FEBRUAR er satt til 18:00 NORSK TID. Flyplassen som er valgt som standard orgin for denne måneden er Oslo Lufthavn, Gardermoen [color:#000099]Reiseplan februar [/color] ------------------------------------------------------------------------ Gran Canaria <-> søndag 10. februar, kl 18:00 DITT FORSLAG <-> søndag 17. februar, kl 18:00 Tenerife <-> søndag 24. februar, kl 18:00 ------------------------------------------------------------------------ Så derfor -> :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hmm spørs om ikkje eg må kargjere 767'n for ein slik flight då Ivar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 En mulighet er jo alicante da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Vil anbefale LMML, Malta, . Det er en herlig plass som jeg har besøkt flere ganger i virkeligheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Mener det ble sagt at info om turen skulle komme ca. 1 uke før turen... Nå er det 4 dager til den første turen er satt opp og det er ikke kommet noen informasjon om turen... Blir det noe av turen på Søndag eller blir den utsatt pga. Gøteborg Overload? Forslag til destinasjon for "DIT FORSLAG" turen: Anbefaler Alicante selv. Populær destinasjon nå for Nordmenn tror jeg, og det er også kjempe bra Scenery for flyplassen. Både freeware og Payware... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Nais Ivar! Kjempebra insiativ fra deg,og jeg gleder meg til å være med på dine turer igjen 767'en fra Air Europa står nypolert og klar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Detter virker jo artig og ikke minst spennende. Forslag til valgfri tur: Antalya, Tyrkia. Mange som reiser dit nå i vinter månedene, da det er nært Alanya, Side, Kemer og Belek Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Kjempe Ivar får flytte skjermen min ned da , og MD-82 en ut av hangaren . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Følte at innlegget ditt var litt "kritisk skrevet" Per Kristian.. :whistle: Har hatt det travelt de siste dagene, derfor har det ennå ikke kommet noen spessifisert turinfo for førstkommende søndag. En ting er iallefall sikkert, Norwegian Eagles tar IKKE hensyn til Gøteborg. :grin: Ligger kanskje litt patronisme i navnet? :whistle: Turinfo og flightplan vil komme iløpet av kvelden! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Dra til Bastia!(Corsica rules!!) Alternativt Nice. Men av en rar grunn henger FSX seg opp nâr jeg velger LMML som startflyplass, har ikke prövd â lande der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 -> Sendt til VACC Spania Hi! My name is Ivar Skaugstad, I am the founder and leader of a virtual event group called Norwegian Eagles. In february we will fly to three of the most popular charter destinations in Europe for scandinavian tourists, and ALL THREE destinations, who has been selected, is in Spain! Therefore we hope for your blessing, and maybe you could arrange ATC service for us upon our arrival? This is our first official group flight, but I estimate we should be around 5-7 aircrafts joining your wonderful destinations! Our destinations and dates has been selected; *Gran Canary (GCLP) - Sunday 10th february. Estimated time of arrival is 2230 UTC. *Alicante (LEAL) - Sunday 17th february. Estemated time of arrival is 2030 UTC. *Tenerife Reina Sofia (GCTS) - Sunday 24th february. Estimated time of arrival is 2230 UTC. Once again I hope that you are able to help us, so we can get the most out of our flight to your beautiful airports, -------------------------- Best regards Ivar Skaugstad STU+ VACC Scandinavia Leader Norwegian Eagles Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hei! Det vil være ATC ihvertfall på ENGM_TWR, ENGM_APP og etter all sannsynlighet også ENOS_CTR fra kl. 1800z. Dette er riktignok planlagt som supprt for ESGG-Overload, men det betyr jo at det drypper litt på deres tur også. Men dere reiser vel kanskje litt tidligere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Hei Tore! Det stemmer, vi reiser kl. 1700 UTC fra Gardermoen. Har en liten "ekstrakonto" her hvis dere kunne være så vennlige å starte på jobb en time tidligere? :blush: Regner med vi blir ett par, så litt artig blir det jo også når været er stygt og alle skal ha de-ice samtidig.. Bare en utfordring for dere det, og jeg vet dere liker en utfordring? :cool: How can you say no too this face-> :eek: Hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Dette kommer til å bli fantastisk! Jeg stresser som en gris med å få en til å jobbe for meg på søndag! Håper jeg klarer det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Eliassen Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg har booket ENOS_CTR fra kl. 1800Z, men jeg skal se om jeg ikke kan komme på litt før for å sende avgåre dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 yohoo.Dette blir morro.Fly langt med 757 èn,og få litt mere vekt ombord,og la motorene jobbe litt :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg har booket ENOS_CTR fra kl. 1800Z' date=' men jeg skal se om jeg ikke kan komme på litt før for å sende avgåre dere [/quote'] Det hadde vært aldeles supert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg har booket ENOS_CTR fra kl. 1800Z' date=' men jeg skal se om jeg ikke kan komme på litt før for å sende avgåre dere [/quote']Jeg har endret litt i reiseplanene mine, og vil kunne være online fra kl. 1700z. Har derfor endret bookingen for ENGM_TWR til 1700z-2200z. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Stilig! :grin: Knall gutter, det er viktig at vi holder sammen om dette, takker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.