Gå til innhold

CLS DC10-30 JAL


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem
Se der ja' date='her dukker det opp gamle VCA-veteraner med flunke ny kjærre.

Håper du vil trives i timene bak spakene,det gjør ivertfall jeg :)

[/quote']

 

Jepp Einar, og det kan hende jeg tar å dresser meg opp i militært om ikke så lenge. Må jo ha noe å gjøre i fritida......(det hørte ikke kjerringa) mange som trenger fuel i lufta :grin:

 

Hvordan får du AI flyene til å komme til Kai Tak i stede for den nye flyplassen i Hong Kong?

 

Vel, punkt nummer 1 er å lese installasjonsvedlegget som følger med 9Dragons hvor dette blir beskrevet ganske greit.

 

Kort fortalt, last ned Traffic Tool og kjør denne. Den finner da alle traffic.bgl filene dine for FS9. Decompiler filene og legg til posisjonen for Kai Tak (VHHX) i Airport.txt fila. Posisjonen til VHHX finner du i 9Dragons dokumentet.

Jeg tok å fjerna VHHH siden jeg ikke vil ha Chek Lap Kok med. Endre så flightplan.txt fila slik at alle VHHH blir endret til VHHX.

Når det er gjordt så er det bare å compilere filene tilbake og du skal ha trafikk på Kai Tak.

 

Lykke til!

 

 

PS!

Filma turen til Kai Tak i denne kjerra. Håper jeg klarer å få den ut før helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Knallfin flymaskin og nydelige bilder. Likte spesielt den "uttoningen" på byen i bakgrunnen. Hadde gjort seg ekstra bra i STORT format ;) .

mange som trenger fuel i lufta

 

Jatakk, jeg har et spetakkel stående på Keflavik, som jeg skulle ha forflyttet over til Bodø, og jeg kunne trenge "backup" i tilfelle Einar roter seg vekk :grin: .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...