Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 30. januar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 30. januar 2008 Etter å ha stilletiende studert bildene til Einar Kristiansen sin KC-10 tanker så måtte jeg bare ha den...bare måtte :whistle: Er noe skuffet over system simuleringen, men ut over det så er den ikke så aller verst. Parked at Kai Tak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Se der ja,her dukker det opp gamle VCA-veteraner med flunke ny kjærre. Håper du vil trives i timene bak spakene,det gjør ivertfall jeg Flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg har faktisk også akkurat kjøpt denne pakken. Etter å ha sett Einar sin biledtråd. Flotte bilder av ett flott fly Måtte pakken bringe deg mange gleder, ta bilder av gledene også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander W. Lind Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hvordan får du AI flyene til å komme til Kai Tak i stede for den nye flyplassen i Hong Kong? Flotte bilder btw;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Gromt fly! Nesten like gromt som A330 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 30. januar 2008 Se der ja' date='her dukker det opp gamle VCA-veteraner med flunke ny kjærre.Håper du vil trives i timene bak spakene,det gjør ivertfall jeg [/quote'] Jepp Einar, og det kan hende jeg tar å dresser meg opp i militært om ikke så lenge. Må jo ha noe å gjøre i fritida......(det hørte ikke kjerringa) mange som trenger fuel i lufta :grin: Hvordan får du AI flyene til å komme til Kai Tak i stede for den nye flyplassen i Hong Kong? Vel, punkt nummer 1 er å lese installasjonsvedlegget som følger med 9Dragons hvor dette blir beskrevet ganske greit. Kort fortalt, last ned Traffic Tool og kjør denne. Den finner da alle traffic.bgl filene dine for FS9. Decompiler filene og legg til posisjonen for Kai Tak (VHHX) i Airport.txt fila. Posisjonen til VHHX finner du i 9Dragons dokumentet. Jeg tok å fjerna VHHH siden jeg ikke vil ha Chek Lap Kok med. Endre så flightplan.txt fila slik at alle VHHH blir endret til VHHX. Når det er gjordt så er det bare å compilere filene tilbake og du skal ha trafikk på Kai Tak. Lykke til! PS! Filma turen til Kai Tak i denne kjerra. Håper jeg klarer å få den ut før helga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 30. januar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 30. januar 2008 Knallfin flymaskin og nydelige bilder. Likte spesielt den "uttoningen" på byen i bakgrunnen. Hadde gjort seg ekstra bra i STORT format . mange som trenger fuel i lufta Jatakk, jeg har et spetakkel stående på Keflavik, som jeg skulle ha forflyttet over til Bodø, og jeg kunne trenge "backup" i tilfelle Einar roter seg vekk :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jatakk, jeg har et spetakkel stående på Keflavik, som jeg skulle ha forflyttet over til Bodø, og jeg kunne trenge "backup" i tilfelle Einar roter seg vekk :grin: . Håhå!! F-1 check'en på KC-10'ern er ferdig i morra,og da skal den flys opp til Keflavik. Stand tuned Ernie :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Tore Evensen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Fine bilder av et nydelig fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.