Einar Kristiansen Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hei. Litt reklame for et nydelig og detaliert Ramstein AB (ETAR) scenery som jeg testet i kveld,vi kommer inn mot rwy 09.Det er to rwy's en for Mil og en for Sivil. (som det kansje blir i Bodø) Dette er for FS9 Download scenery God helg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Ganss Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hm, det er ingen sivil trafikk fra Ramstein... Det var det i allefall ikke da jeg var der, og tror neppe de har endret på det. Kan ikke tenke meg en sivil terminal på basen, det ville bare blitt tull. Men det var veldig fine bilder. Tror nok dette må lastes ned! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hvor finner jeg den maskina? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Hm' date=' det er ingen sivil trafikk fra Ramstein... Det var det i allefall ikke da jeg var der, og tror neppe de har endret på det. Kan ikke tenke meg en sivil terminal på basen, det ville bare blitt tull. Men det var veldig fine bilder. [/quote'] Hmm..OBS!! Kansje litt rask på labben der,og påstå ting som jeg ikke har så mye peiling på.Men etter første blikk så kunne det se ut som at den andre paralelle rullebanen er for sivil trafikk. Takk for oppklaringen Mathias. Frode: Dette er CLS sin DC-10 pakke CLS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Ganss Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hehe, nei er nok ikke sivil trafikk, men det er en passasjerterminal der. Og mange sivile fly som flyr, men de flyr militært personell. Det er ganske ofte man ser 747 fra Evergreen o.l. selskaper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Takk for raskt svar. Da er den og implementert i stallen:-) Lite bilde fra Værnes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. januar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 26. januar 2008 Kan godt forstå at du klorer deg fast i FS9, så lenge du har dette flyet og sceneryet å mollkose deg med. Tøffe bilder Einar! Skulle gjerne hatt deg over i FSX, da jeg stadig trenger påfyll til en megatørst "Thud", og helst foretrekker å fylle i lufta...... :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Takker for komentarene! Joda Ernst, FSX er oppe og går for fullt men jeg klorer med fast til FS9 når jeg flyr på Vatsim.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Nydelige Bilder Einar. Kor finner jeg dette scenneryet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. januar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 26. januar 2008 Steinar, se øverst i denne tråden :whistle: . Joda Ernst, FSX er oppe og går for fullt ......bra, æ tenkte å ta med meg et eksemplar av F-105 hjem til Nårvei, men trenger noe påfyll av suppe underveis. Kunne du sirkle noen dager mellom Long Island og Island?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Meget flotte bilder Einar. No e eg ikkje i tvil lenger.. fram med Mastercardet.. Denne fuglen skal RETT i hangaren so snart eg får tid og sette meg ned med FS igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Ubershøhne geflugestasjon! Du er ute å vifter med hysj-hysj bildene du har i skuffen! Heftig flott brumledame det der. CLS har gjort et pent stykke kunst både med systemer og ikke minst flightpreformance. Men etter disse bildene vet jeg ikke om jeg overhode tørr stige ombord i farkosten mer. Den er hjertebankende rå med sine lydfiler fra hvert et propællblad. ....for å si det pent og for å si det med Ernst's talartut: SVARTSVIDDE GRILLBIFFA! DÅKK SKAL Å KAN SLETRE MÆ FYKENS Vengimellom i slettersteinan OPPTEL FLEIR Å TUSEN OMDREININGA UTEN Å OPPNÅ VARMEN DENNE PHSYKELIGHETEN BEBREIDA OVER MITT HJERTE!! DESSE UTSPEKULERTE LYDEGENSKAPA DENNE TANKBILEN HAR!! Her e det Lyda fra trinn 1 til 5 som kvær for sæ kan flytt stripa langt utå fæstfjorden om det sku trængs! .. Det e enda godt det har såpass med revers at vi e telbake på akseptabelt volym utfor altan min på nordsia! Æ send jaktlaget ut nu!! Pass dæ mester Krestiansen! ... må bare.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 27. januar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 27. januar 2008 He he he :grin: , slike saftige kommentarer er livgivende vitamininnsprøyting i vårt forum :grin: .......sæll om æ mått læs det fleire gangæ førr å førstå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 :grin: :grin: Espen! Litt av ei UTBLÅSNIG det dær ja..Og du kom med sannhetens ord om CLS DC-10 selv om det måttes leses ett par ganger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Flotte bilder, flott scenery også! Takk for at du tar oss med til spennende steder med spennende maskiner Einar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hm' date=' det er ingen sivil trafikk fra Ramstein... Det var det i allefall ikke da jeg var der, og tror neppe de har endret på det. Kan ikke tenke meg en sivil terminal på basen, det ville bare blitt tull. Men det var veldig fine bilder. Tror nok dette må lastes ned! [/quote'] Nå er det da heller ingen sivile fly på bildene...militære C-130, C-9 (DC-9), C-17, E-3A og Evergreen er i følge mange kilder et CIA front flyselskap på lik linje med det Air America var i sin tid... Ramstein har blitt en av hovedhubene for Amerikansk trafikk til og fra Irak og Afgahnistan, og det er ikke uvanlig med chartra sivile fly på disse rutene. Glemte nesten de fine bildene Einar; nydelig som alltid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Ganss Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Nå skjønner jeg ikke hva du mener. Det var jo nettopp det jeg sa. Det er ikke sivil trafikk på basen, dog er det sivile fly chartret for å fly amerikanske soldater til og fra basen. Jeg har heller ikke sagt noe om flyene på bildene. Evergreen er i følge mange kilder et CIA front flyselskap på lik linje med det Air America var i sin tid... Det er da ingen hemmelighet at Evergreen flyr for det amerikanske forsvaret? Det har de gjort siden 1975. Jeg tror du har misforstått. Jeg kommenterte at Einar hadde skrevet at Ramstein hadde to rullebaner, en for sivil trafikk og en for militær. Ellers vet jeg godt hva som rører seg på Ramstein da jeg har bodd og jobbet på basen i ett år. Mathias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Ganss Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Evergreen o.l. flyr heller ikke soldater inn i Iraq og Afghanistan. Dette gjøres av militære fly og flygere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.