Members Ivar Hestnes Skrevet 12. januar 2008 Members Del Skrevet 12. januar 2008 Master byggtørke på 29 kw tilsalgs da jeg ikke skrur noe særlig bil lenger. Den går på parafin og diesel. Brenner helt rent da den er pent privat brukt. Aldri brukt under lakkering osv. Vil anslå at jeg har kjørt igjennom ca 200 liter drivstoff, dvs at den er innkjørt 3 år gammel. Med rabatten jeg fikk så kostet den meg 10000,- og selger den for 6000,- Den har varmet opp et verkstedlokale på 120kvm. Men klarer atskillig større lokaler enn det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Berg Jørgensen Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Fin å ha når man skal varme opp Cessnaen som har stått i en kald hangar da :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Members Del Skrevet 12. januar 2008 Absolutt Den kan også brukes til å plage naboer, da den bråker endel :grin: Og den kan brukes til å imponere kompiser med. (min er større enn din osv :grin: ) Og lyden av den er som en skikkelig APU. For en flyentusiast så må det jo være skikkelig kjekt å gå ut i garasjen og skru den på. Og så gå inn og kose seg i sofaen og høre brølet fra APU`en Men den fungerer best til å varme opp kalde lokaler da Løp og kjøp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Berg Jørgensen Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Men den fungerer best til å varme opp kalde lokaler daDa tror jeg at jeg skal kjøpe den og ta den med på skolen :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Og lyden av den er som en skikkelig APU. For en flyentusiast så må det jo være skikkelig kjekt å gå ut i garasjen og skru den på. Og så gå inn og kose seg i sofaen og høre brølet fra APU`en Kødder du? Det er jo nesten verdt et kjøp kun for det! Sette den utenfor stuevinduet og bidra til litt global oppvarming, samtidig som man har en flyplass utenfor vinduet omtrent! Løp og kjøp folkens, før jeg stikker innom om stjeler den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Members Del Skrevet 13. januar 2008 Den går på diesel og parafin, og da går den sikkert like fint på Jet-A1 også. Så har dere "god-lukta" i lag med levenet :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Andersen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jet-A1 er ren parafin med noen få tilsettnings stoffer det ;-) Brent Jet-A1 lukter godt synes nå jeg.. hehe.. Ikke alle som er enig der ville jeg tro, men men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hehe! Fin å varme opp soverommet med Kanskje damene synes det høres spennende ut med en gedigen JET A1 brennner på soverommet ;D Hva er det i frakt for den tro.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hva slags merke er dette her Ivar. Master? Byggtørka mi høres iallfall ikke ut som en APU, men heller som en litt støyete hårføner.. (Master 29Kw) Fin å varme opp soverommet med En stor byggtørker på et normalt stort soverom.. Jaja.. Lykke til... Mangler du et par vegger og bor på sydpolen skjønner jeg deg jo, men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Går eksosen ut i samme rommet er du også garantert å sove godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Berg Jørgensen Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Går eksosen ut i samme rommet er du også garantert å sove godt. Og lenge, veldig lenge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.