Gå til innhold

På veien østover


Anbefalte innlegg

Hei

 

Nå er det lenge siden jeg har lagt ut bilder her på forumet så jeg bestemte meg for å legge ut noen av min siste tur.

Fant en kjempebra freeware scenery over VHHX (den gamle flyplassen til Hong Kong, Kai Tak) og satte i går igang en tur på en liten studiedag :grin:

 

Siden VHHX ikke er i bruk den dag i dag måtte jeg benytte meg av både værrapporter og flightplans til VHHH (med en liten twist på da :cool:)

 

Flyet var PMDG 747-400 med Cathay Pacific, som også var den siste turen med 747 intill jeg får bedre RAM.

Under DES og landing begynte simmen å hakke og PCen å jobbe noe grusomt mye, så er nok desverre ikke så mange landingsbilder..

 

PS: Alle bildene er uredigerte!

 

Nok snakk, her er bildene fra turen Dubai Int - Hong Kong, Kai tak med CX738 :cool:

(tekst er under bildene ;) ) 1.jpg

Står ved gaten og tar min walk around mens styreman og kaptinen gjorde flyet klart ;)2.jpg

3.jpg

En tom kabin, for nå :grin:

4.jpg

Kommet inn i cockpiten og det meste er klar for ruten vår østover. 5.jpg Ber om taxi clearens og vi blir sendt mot rwy30L

6.jpg

Lainer opp mens en moony tar av før meg 7.jpg

Cleared for take off, wind calm

8.jpg

Rotate :cool:

9.jpg

Og der har den gigantiske B744 luft under vingen :)

10.jpg

11.jpg

12.jpg

Klatrer mot den første CRZ høyden som er FL360, vi kom senere opp til FL400

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

Etter noen få timer begynte natten å falle på her i øst :) Er så lei mørket

:grin:

17.jpg

18.jpg

19.jpg

20.jpg

Etter noen timer oppe i luften blir vi endelig klarert nedover mot Kai Tak

21.jpg

Må bremse litt for å nå høydene :cool:

22.jpg

Pga, PCens harde jobbing årket jeg ikke vente på at alt skulle oppdateres så går rett på finalen. Har rwy i sikte

23.jpg

Holder meg litt høyt for å ikke kræsje i bygningene som ligger rett før rwy. Kom nå ned ;)

 

Det var alt jeg hadde å by på for denne gang.

Alle kommentarer er velkommne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...